  • Data: 2018-01-06 09:53:14
    Temat: Re: Budowa mebli
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 6 stycznia 2018 09:42:00 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Ale czaderski poradnik, aż nabrałem sam ochoty na taką dłubaninę.
    > Tylko bym musiał wybudować jakąś szopkę na takie zabawy, ale może nie
    > jest to całkiem głupi pomysł :]
    > Dziadek kiedyś dłubał różne cuda w drewnie i metalu, chyba coś mi zostało
    > z tego bo mnie ciągnie ;)

    Miejsce do roboty stolarskiej to podstawa.
    Nie dość że sie przy pracy pyli to jeszcze trzeba mieć gdzie te mebelki składać,
    malować, trzymać surowiec i narzędzia.

    Ale IMHO oplaca sie miec warsztat na takie zajęcie. Sam włozyłem w temat okolice tych
    6-8kpln w sprzecie czy narzedziach ale mysle ze wiekszosc z tego mi sie zwróciła.
    Porobilem meble, drzwi, mase prezentów. Mysle ze warto. Ale od razu powiem ze trzeba
    o takiej produkcji mysleć raczej przez pryzmat sprytnego opanowania pewnych technik
    niz przez pryzmat samego sprzetu.

    Gdyby festoolowe domino nie bylo takie drogie to bym w powyższym zestawieniu je
    umiescil. Ale jak ktos kupi to moze sie okazac ze to jeden z lepszych zakupów. Bo
    wiele konstrukcji zrobi bardzo szybko i estetycznie.
    A czas to pinionc :)