  • Data: 2016-09-29 10:56:07
    Temat: Re: Budowa skromnego domku dla emeryta.
    Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał

    Spokojnie
    Na grupie kiedyś pisywał człowiek o pseudonimie Hana.
    http://www.hana.com.pl/120.html
    To bodajże jego strona
    Jak widzisz ceny nie powalają.

    Dzięki za link do naprawdę tanich projektów.
    Początkowo zamierzałem zrobić własny projekt ale widzę że gotowych rozwiązań
    jest taka masa że szkoda pieniędzy i czasu na projekty indywidualne. Drobne
    przeróbki to mogę zrobić nawet w trakcie budowy, tym bardziej że zamierzam
    budować systemem gospodarczym.

    --
    Tomasz