  • Data: 2016-09-29 11:09:12
    Temat: Re: Budowa skromnego domku dla emeryta.
    Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "nadir" <n...@h...org> napisał

    > Najtaniej i najszybciej będzie, tak jak pisał Zenek, zakupić 3-4 kontenery
    > 20 i 40 stóp i za połowę tego co masz można zrobić niekiepską chałupę.
    > Albo do razu zlecić wykonanie czegoś takiego:
    > http://allegro.pl/kontener-kontenery-mieszkalny-hand
    lowy-biurowy-i6507135745.html

    > A jeżeli, to ma być dom na "starość", to działka 1000m2 będzie prędzej czy
    > później utrapieniem, szukałbym czegoś jeszcze mniejszego, no chyba że
    > będzie komu obrabiać to "pole".

    Tam gdzie chcę kupić działkę i wybudować dom, najmniejsze działki mają
    właśnie 1000m2.
    To nie jest dużo, obecnie mam 1500m2 i na całym terenie jest tylko trawa,
    pomijajac żywopłoty
    przy których niewiele jest do roboty. Fakt, trawę trzeba kosić ale to żadna
    robota przy samobieżnej kosiarce. Tyle że muszę za nią "biegać".
    Na kontenery na razie nie mam ochoty, przypominają mi zaplecza wielkich
    budów jak Azoty, Rafineria czy Fabryka papieru, które kiedyś osobiście
    budowałem.

    --
    Tomasz