  • 1. Data: 2022-07-08 16:34:15
    Temat: Budować można wszystko...
    Od: Marek <f...@f...com>

    https://vm.tiktok.com/ZMNy14S17/?k=1

    --
    Marek

  • 2. Data: 2022-07-08 21:07:35
    Temat: Re: Budować można wszystko...
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-07-08 o 16:34, Marek pisze:
    > https://vm.tiktok.com/ZMNy14S17/?k=1

    Wszystko fajnie tylko potem takie domy są niesprzedawalne.

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2022-07-08 21:31:17
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 08.07.2022 o 21:07, Janusz pisze:

    > Wszystko fajnie tylko potem takie domy są niesprzedawalne.

    Odry, woj. Pomorskie. To już lata tam jest.
    Może Kręgi Kamienne ich natchnęły na taką budowę.

  • 4. Data: 2022-07-08 23:42:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 8 lipca 2022 o 21:07:40 UTC+2 Janusz napisał(a):

    > Wszystko fajnie tylko potem takie domy są niesprzedawalne.
    >
    > --
    > Janusz
    Za chwilę wszystkie będą niesprzedawalne, tyle pustych będzie.

  • 5. Data: 2022-07-09 16:04:59
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2022 o 23:42 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Za chwilę wszystkie będą niesprzedawalne, tyle pustych będzie.

    Już Ci to pisałem kiedyś, piszesz o tych pustostanach od nastu lat a fakty
    są takie, że teraz jakbyś chciał wynająć coś małego w Warszawie to nie
    wynajmiesz. Nie ma. Jak się pojawia ogłoszenie to właściciel robi
    castingi, wybiera sobie najlepszego najemcę.
    Jak ktoś nie słuchał Twoich nietrafionych prognoz i 10 lat temu kupił
    mieszkanie w Warszawie to ma na dzisiaj 3 razy więcej warte mieszkanie niż
    w momencie zakupu - a jak nie chce sprzedawać i wynajmuje to może
    praktycznie zaśpiewać dowolną cenę - znajdzie najemcę.
    Ze sprzedażą aktualnie nie ma żadnych problemów, mieszkania sprzedają się
    w miesiąc.

    TG

  • 6. Data: 2022-07-09 18:12:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 9 lipca 2022 o 16:05:01 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

> [...]
    > praktycznie zaśpiewać dowolną cenę - znajdzie najemcę.
    > Ze sprzedażą aktualnie nie ma żadnych problemów, mieszkania sprzedają się

    10 lat temu nie miałem nietrafionych prognoz. Pojawiły się jak popatrzyłem na wykres
    z wyzami demograficznymi w Polsce a w zasadzie jednym powojennym. Za trzy lata przez
    wiele lat będzie rocznie umierało po osiemset tysięcy ludzi. Oni wszyscy mają dzisiaj
    gdzie mieszkać. Jak umra to po każdych dwoch osobach będzie jedno nikomu
    niepotrzebne mieszkanie. A czy najem jest/ był atrakcyjny dla tych co mieli puste
    mieszkania. Miałem, poprobwalem tego miodu. Tak sie kąpali ze tynk z sufitu w
    lazience odpadał. Nie znam nikogo kto wynajmował innym mieszkanie i nie miał
    problemu.

  • 7. Data: 2022-07-09 20:30:10
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > praktycznie zaśpiewać dowolną cenę - znajdzie najemcę.
    > Ze sprzedażą aktualnie nie ma żadnych problemów, mieszkania sprzedają się

    Odkąd Zenek pisze że wynajem się nie opłaca z wynajmu moich nieruchomości zarobiłem
    na kolejna.
    W ubiegłym miesiącu w dwóch nieruchomościach(mieszkanie, piętro domu) zmieniałem
    lokatorow.
    Test z żoną zrobiliśmy w jakim czasie będzie 1 tel od momentu wstawienia ogłoszenia
    na olx i marketplace.
    7 minut w 1 przypadku(mieszkanie) 42 min w drugim przypadku(piętro domu).
    Później telefony co jakiś czas a wiadomości na olx i.narketplace multum..
    W mieszkaniu po dwóch dniach wybrałem lokatorow w domu trochę dłużej trwało bo tam
    na dole mama mieszka i trochę specyficzne wymagania miałem od ew nowych lokatorów.(
    pomoc przy.oracach domowych, ogródku itp)
    Pomimo wycofania(oznaczenia jako zakończone) ogłoszeń telefony ciągle mam.
    No w tym mnóstwo tel od Ukraińców ale akurat wybrałem rodaków.l

  • 8. Data: 2022-07-09 21:01:45
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > Wszystko fajnie tylko potem takie domy są niesprzedawalne.

    Kwestia ceny. Atrakcyjna oferta potrafi mocno wpłynąć na gusta.

    Ale to tutaj jakieś takie niezbyt doświetlone wnętrze będzie miało.

  • 9. Data: 2022-07-09 22:49:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 9 lipca 2022 o 20:30:11 UTC+2 Kris napisał(a):

> [...]
    > Pomimo wycofania(oznaczenia jako zakończone) ogłoszeń telefony ciągle mam.
    > No w tym mnóstwo tel od Ukraińców ale akurat wybrałem rodaków.l
    Czas płaci czas traci. Takie powiedzonko jest. Dzisiaj zarobiłeś na następne a za
    jakiś czas będziesz je darmo oddawal bo chetnych nie będzie a opłaty i podatki trzeba
    będzie płacić. Przeciętnie Polak żyje 76 lat. Ty masz pecha bo tylko 72 przecietnie
    będziesz żył. To jednocześnie dużo i mało. Jaki musisz być naiwny jeśli uważasz że
    jak na 72 przysługujące ci lata życia miałeś 10 w miarę dobrych to tak już musi być
    do końca twojego życia. W tym roku są prawie dwa miliony pustych mieszkań. W
    przyszłym będzie dwa i pol miliona. W następnym 3 miliony dwieście tysięcy. I tak
    nieruchomsci będzie przybywało i w pewnym momencie okaże się że jest 10 milionów
    pustych. W tym wszystkie twoje z wyjątkiem tego w którym mieszkasz.

  • 10. Data: 2022-07-10 10:52:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 9 lipca 2022 o 22:49:33 UTC+2 4...@g...com napisał(a):
> [...]
    10 milionów pustych. W tym wszystkie twoje z wyjątkiem tego >w którym mieszkasz.

    Na szczęście póki co Twoje proroctwa które głosisz tu od co najmniej 10 lat się nie
    spełniają.
    Z rok temu glosiles odpływ 2mln Ukraińców z Polski a wyszło że rację miałeś tylko w
    liczbie 2mln.
    Bo 2 mln napłynęło a nie odpłynęło.
    Kilka dni temu wrozyles ile węgiel będzie jesienią kosztował.
    Pożyjemy zobaczymy.
    Twoje wcześniejsze proroctwa odnośnie cen nieruchomości, cen wynajmu , podatku
    katastralnego też nijak wyszły po latach już.