  • Data: 2016-10-26 21:41:15
    Temat: Re: Budowlano politycznie;)
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 26 października 2016 20:59:25 UTC+2 użytkownik masti napisał:
> [...]
    dowodów zeby widzec ze cos tu nie dodaje.

    uprawdopodobnionych poszlak i dopiero potem znajduje (lub nie) dowody. Na początku
    wystarczą podejrzenia.

    > i po roku działania Ziobrowej prokuratury, który szuka na wszystkich
    > najmniejszych poszlak Nowak jeszcze nie siedzi. I to znaczy, że jest
    > winny. napraw sobie logikę

    Moja uwaga o sledztwach miala charakter ogólny (ze wystarcza podejrzenia aby
    przeprowadzac dochodzenie) Nie pisalem ze przeciw nowakowi toczy sie jakiekolwiek,
    poza zegarkiem, sledztwo. A przynajmniej ja nic o tym nie wiem.

    Jesli dla was sprawa zegarka jest czysta to w porządku, mam po prostu inną opinię.
    Ale chyba nie sądzicie ze on pojechal na ukraine za 1800zł pracowac?

    b.