  • Data: 2012-05-07 11:32:46
    Temat: Re: Budownictwo "jednorodzinne" w Rumunii i nie tylko
    Od: anhin <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie pisz stale, że kończysz skoro ciągle piszesz.
    > Poza tym nie piszę dla Ciebie - zawsze piszę z nadzieją, że przeczyta to
    > ktoś inny, może niezdecydowany jakiś ;-)
    > Dla Ciebie już nie ma nadziei ;-)

    oj, przepraszam. Już nie będę; zapomniałem że dyskutantom należy zawsze
    zostawić ostatnie słowo, żeby mogli się lepiej poczuć. Chociaż, jeśli
    nie piszesz dla mnie, to właściwie co Cię obchodzi CO piszę? czyżby Ci
    niezdecydowani mogliby jednak wpaść z powodu mojej antylibertariańskiej
    demagogii w jakiś faszyzm czy inny bolszewizm? Ok, nie chcę Ci
    utrudniać, już milknę.
    Oczywiście, twoją ostatnią uwagę odbieram jako komplement (co najmniej z
    dwóch powodów), co nie powinno być dla Ciebie zaskoczeniem.