  • Data: 2015-05-28 14:24:22
    Temat: Re: Budujemy Polskę
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:914af463-2f3c-4cae-ab5a-062f6b52bd3a@go
    oglegroups.com...

    > za niedługo sie przekonasz -mafia platformerska robi skok na trybunal
    > konstytucyjny tak aby nowy prezydent i nowy parlament nie mial nic do
    > gadania (a powinien bo kadencje upływają nie teraz, a > jesienią).
    > http://wpolityce.pl/polityka/246194-alez-im-sie-spie
    szy-alarm-platforma-wprowadza-przepisy-przejsciowe-i
    -kladzie-lape-na-trybunale-konstytucyjnym

    Nie mogłeś dać linka do jakiejś innej strony? Tego się nie da czytać. Fakty
    poprzetykane fobiami i opiniami.

    Ale wyłowiłem taką ciekawostkę:
    > "Co ciekawe, o sprawie alarmuje ,,Gazeta Wyborcza". Jak czytamy w tekście
    > Ewy Siedleckiej, PO przeforsowała ,,przepisy przejściowy". Efekt?"

    Ale Ty nadal będziesz twierdził że GW to propagandowa tuba rządu :-)

    > Chcesz sie załozyc ze komorowski im to klepnie?

    Nie chcę, bo mu nie ufam :-)

    Powtarzam po raz nie wiem który - ani PO to nie jest "moja" partia ani
    "Komorowski" to nie jest mój prezydent. Twoje uporczywe sugerowanie że
    popieram dowolną zmianę proponowaną przez PO jest nudne i nieeleganckie.

    > A przeciez wycofujac ustawe o emertyturach powiedzial ze odchodzac nie
    > powinien waznych rzeczy robic - trybunal tez jest wazny.

    Oczywiście i nie powinien tego podpisywać

    > Ale czego sie nie robi dla kumpli bandytów...

    Ech znowu wprowadzasz do dyskusji językowy poziom szamba :-(

    Pozdrawiam
    Ergie