    Date: Fri, 29 May 2015 09:04:04 +0200
    From: Dupek Żołędas <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Budujemy Polskę
    <2...@g...com>
    <mk77t9$jn6$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <55679cfc$0$8384$65785112@news.neostrada.pl>
    <5568008e$0$2201$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 29-05-15 o 08:00, Piotrek pisze:

    > Sorry za osobistą wycieczkę, ale czy jesteś może krewnym tego Japończyka
    > co to do lat sześćdziesiątych/siedemdziesiątych ukrywał się w lesie albo
    > innej dżungli sądząc, że trwa druga wojna światowa?
    >
    > Piotrek
    Szanowny,
    A Ty nie jesteś wnukiem, prawnukiem takich "polskich" generałów jak
    Rokossowski ?
    Zapytaj też w równie głęboki ,a dowcipny sposób te blisko trzy miliony
    Polaków, którzy wyjechali z Polski w ostatnich latach. Zaręczam ci, że
    już po paru miesiącach pobytu zauważają różnicę, która sprawia, że po
    paru latach stają się szczęśliwymi poddanymi np. korony brytyjskiej...