  • Data: 2015-05-29 11:42:11
    Temat: Re: Budujemy Polskę
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-29 o 10:50, Piotrek pisze:

    > Ale wiesz jaka jest najlepsza metoda na zatrzymanie emigracji? ;-)
    > Na pewno byś chciał, ażeby taka metoda została użyta?

    Jedyna sluszna metoda to taka, zeby chcieli zostac. Innej nie biore pod
    uwage. Ale zeby tak bylo to trzeba czegos wiecej niz tylko picie,
    siedzenie i lulek palenie jak to powiedziala Bienkowska o koalicjantach
    rzadu. Okazuje sie, ze nie tylko w sprawie posrednio powstrzymania
    emigracji nic nie robia to oni po prostu w ogole nic nie robia.

    > W tym przypadku to akurat IMHO bardziej głupoty albo myślenia
    > życzeniowego (co w sumie na jedno wychodzi) niż hipokryzji.
    > Ale mogę się mylić.

    A ja sadze, ze co jak co, ale tacy glupi to nie sa. Doskonale wiedza
    czego chca i wiedza jak to zrobic. Mamienie spoleczenstwa i opowiadanie,
    ze cos tam sie nie da to nie brak kompetencji tylko realizowanie planu
    trwania. Slowem opowiada sie to co tlum chce slyszec.

    Pozdro.. TK