  • Data: 2020-05-29 20:59:40
    Temat: Re: Cena działki
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Zadziwia mnie tak kategoryczne stanowisko. Gusta są różne, bywają
    > ludzie którzy lubują się w całorocznym mieszkaniu w wiejskiej chacie.
    > No bo skoro coś jest fajne o każdej porze roku, to dlaczego miałoby
    > tej fajności ubyć przy całorocznym pobycie? Wakacje na okrągło!

    To nie jest kategoryczne stanowisko, tylko osobista opinia na temat
    oglądanych nieruchomości. Całkiem co innego jest mieszakać w domu
    na skraju wsi, takim, co został zbudowany może wieki temu, ale po
    to, by ktoś w nim stale mieszkał. Tu chodzi o okresowe schronienie
    pasterzy, czy rolników, którzy kilka razy w roku przybywali tam z
    pobliskiego pueblo dla odprawienia kilkudniowych agrykulturalnych
    praktyk w ubogiej ziemi. Nikt nigdy nie traktował tych miejsc jako
    dobrych do ciągłego zamieszkania. Oczywiście ktoś może chcieć
    tam się osiedlić, raz na miesiąc jeździć dwadzieścia kilometrów
    kamienistą drogą po zaopatrzenie, i być z tym szczęśliwy. Ja to
    szanuję. A nawet zazdroszczę lekko, bo nie każdy przecież może.
    A tak poza tym, to sam mieszkam w domu, który prawie sto lat temu
    wybudowany został w uroczym miejscu jako dom letniskowy.

    --
    Jarek