  • Data: 2022-12-21 17:52:21
    Temat: Re: Cena energii do przeżycia ale GAZU!!!
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Zamiast stać w ciemnej zimnej piwnicy moje rododendrony mają
    > w tym roku trochę światła podczas zimowania.

    Rododendrony u mnie w tym roku zimują pod śniegiem. W zeszłym
    śniegu nie było, ale też nie wyglądały na smutne. Ze świeceniem
    na zimujące rośliny w ogóle warto uważać. Zwłaszcza z długofalowym
    (czerwonym) składnikiem widma. Jest coś takiego jak roczny cykl
    oświetlenia, wiele z tych badyli w ciągu milionów lat przyzwyczaiło
    się do niego. Co bardziej czułe mogą czegoś takiego nie przeżyć.

    --
    Jarek