  • Data: 2017-04-27 23:38:12
    Temat: Re: Cena ulozenia schodow na betonie
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 27 kwietnia 2017 23:34:44 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > No dzieki. Dlatego pytalem.
    > Mam oferte na dziewiec tysi na gotowo za miesiac. Montaz na miejscu to
    > max dwa dni. Partacz? Nie. Takie u nas ceny. Pierwszy powiedzial dyszke
    > za dywanowe. Drugi z polecenia dziewiec. No i sie zastanawiam, czy warto
    > biegac za towarem i chu wie jak mi to wyjdzie. To wiesz. Pewnie trudne
    > nie jest, ale zaangazowanie tez kosztuje. A coraz bardziej zaczyna cenic
    > wolny czas.

    Za 9k to sam tez bym sie zastanowil czy robic samemu. Chociaz majac aktualna
    wiedze to to jest jeden dzien na projekt, jeden na przywiezienie materialu
    i dwa-trzy na montaz, ktory jest latwy i przyjemny ;) No jeszcze jeden
    dzien na montaz balustrad. 3-4k w tydzien w kieszeni? No oplaca sie :)

    --
    Adam Sz.