  • Data: 2009-09-17 08:56:53
    Temat: Re: Ceny drewna kominkowego Wrocław
    Od: "wk" <w...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rok temu zima była łagodna, u mnie (mazowsze - zimniejsze niż Wrocław)
    > poszło o 40% mniej drewna opałowego niz w zimie 2005/2006. Dni z takimi
    > temperaturymi (-25 - 30) było kilka/kilkanaście. W zimie 2005/2006 sezon
    > grzewczy trwał do połowy maja, prawie cały styczeń i trochę lutego było z
    > temp -20 - 35 st.
    > Trochę mało tego drewna Ci wyszło, kominkiem raczej się tylko dogrzewałeś -
    > grzało pewnie co innego (gaz, węgiel, olej ?)
    > Liczenie na to, że w środku zimy dokupi się drewna opałowego jest bardzo
    > "optymistyczne".
> [...]
    We Wrocku jak jest zimą śnieg to już zimę można nazwać srogą :-) A już -25 to
    kataklizm. Oczywiście, że kominkiem się dogrzewałem. Piec mam gazowy.
    Natomiast nie wiem dlaczego taki problem z drewnem w środku zimy? Może u
    Ciebie? Rok temu tydzień przed świętami Bożego Narodzenia domówiłem suchego
    drewna, znakomitej jakości za ceną taką samą jak w nie sezonie grzewczym. Zero
    problemu. To właśnie wtedy ceny są niskie.