  • 1. Data: 2009-09-15 12:54:36
    Temat: Ceny drewna kominkowego Wrocław
    Od: "wk" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    Mam do kupienia sezonowany dąb za 160 pln/mp. Ma ktoś może namiar na taniej?
    Może to dobra cena?

  • 2. Data: 2009-09-15 13:10:10
    Temat: Re: Ceny drewna kominkowego Wrocław
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    wk said the following on 15.09.2009 14:54:
    > Witam,
    > Mam do kupienia sezonowany dąb za 160 pln/mp. Ma ktoś może namiar na taniej?

    jezeli jest to prawdziwy mp a nie nasypowy, to tak
    S.

  • 3. Data: 2009-09-15 13:21:58
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    Podepnę się pod temat.

    Ma ktoś z Warszawy / okolic (Marki)namiar na sprawdzonego
    dostawce drewna kominkowego?

    Chodzi właśnie o to, aby mp był faktycznie metrem.
    Bo ten metr nasypowy, to jak się przyłożą, to na ciężarówce tak
    to poukładają, że z 8mp nasypowych, da się spokojnie ułożyć
    równo(gęsto) 4 prawdziwe mp - i cżłowiek płaci jak za zboże :(

    Jak coś dajcie namiar,
    Dzięki,
    Aleksander.

  • 4. Data: 2009-09-15 18:10:44
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Sep 15, 3:21 pm, "Aleksander" <f...@f...fake> wrote:
> [...]
    > to poukładają, że z 8mp nasypowych, da się spokojnie ułożyć
    > równo(gęsto) 4 prawdziwe mp - i cżłowiek płaci jak za zboże :(

    Strach polecać. Ten sam dostawca, ten sam transport. Mialo być po 4
    mp .... tak na oko mam z 1/3 więcej niż sąsiad.
    Zobaczymy co będzie po ułożeniu ....

    --
    ZZ@private

  • 5. Data: 2009-09-16 07:15:20
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "wk" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Mam do kupienia sezonowany dąb za 160 pln/mp. Ma ktoś może namiar na
    > taniej?
    > Może to dobra cena?

    przy okazji... ile drewna spaliliście w pierwszym sezonie. zakładam dość
    intensywne grzenie kominkiem to znaczy co wieczór od pn do pt i rano i
    wieczór w sb i nd.
    zamówiłem 5mp brzozy i mam obawy czy to nie za mało

    od ogrzania 160m2 kominek 16KW z DGP

    pzdr
    Piotr

  • 6. Data: 2009-09-16 07:19:47
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    P.H. pisze:
    > wieczór w sb i nd.
    > zamówiłem 5mp brzozy i mam obawy czy to nie za mało
    wg mnie za mało

  • 7. Data: 2009-09-16 07:28:33
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > wg mnie za mało

    a ile za mało?

  • 8. Data: 2009-09-16 08:42:41
    Od: "wk" <w...@W...gazeta.pl>

    > a ile za mało?

    Mam podobną moc kominka i metraż, paląc wieczorami i w weekendy, rok temu, a
    była to sroga zima we Wrocku, pamiętny styczeń i minus 25, spaliłem 7 mp.
    Spokojnie sobie dokupisz jak Ci zabraknie. Wg mnie statystycznie ta zima
    powinna być lekka.

  • 9. Data: 2009-09-16 08:58:19
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > zamówiłem 5mp brzozy i mam obawy czy to nie za mało

    Co do szczegolow to: za malo danych
    W kwesti ogolnej zas: braknie ;)

    Pozdrawiam

    Kane

  • 10. Data: 2009-09-16 17:40:49
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

> [...]
    > wieczór w sb i nd.
    > zamówiłem 5mp brzozy i mam obawy czy to nie za mało

    Jeśli będziesz grzał tylko kominkiem (i to intensywnie) to 12 - 15 mp nie
    będzie przy takiej powierzchni za dużo. 10 mp to niezbedne minimum.

    Pzdr
    TG