  • 1. Data: 2009-09-15 09:09:51
    Temat: jak obiecałem tak i zrobiłem - forum z opiniami o ekipach
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Forum zrobiłem. Wpisów i uzytkowników juz jest kilku.
    Prosze o sugestie co i jak zmienić/ poprawić.
    Chetnie przyjme pomoc w osobie moderatora.
    http://www.fachowcy.agapo.pl/

  • 2. Data: 2009-09-16 10:32:54
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    widze że nawet komentowac sie Wam nie chce :)

    http://.fachowcy.agapo.pl

  • 3. Data: 2009-09-16 10:36:42
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
    > widze że nawet komentowac sie Wam nie chce :)
    >

    > http://.fachowcy.agapo.pl

    Program Internet Explorer nie może wyświetlić witryny sieci Web
    Krzysiek

  • 4. Data: 2009-09-16 11:21:41
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    a bo kropke wsadziłem niepotrzebnie
    http://fachowcy.agapo.pl

  • 5. Data: 2009-09-16 17:40:50
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    Nie widzę możliwości znalezienia ekipy po miejscu ich działania, powinno być
    rozbite na regiony.

    MS

  • 6. Data: 2009-09-16 21:37:25
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 15 Wrz, 11:09, "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote:
    > Forum zrobiłem. Wpisów i uzytkowników juz jest kilku.
    > Prosze o sugestie co i jak zmienić/ poprawić.
    > Chetnie przyjme pomoc w osobie moderatora.http://www.fachowcy.agapo.pl/

    Moje zdanie -> daj sobie spokoj - jezeli myslisz ze wystarczy
    skopiowac phpbb z jakiegos forum akwarystycznego, zmienic kategorie i
    tak sie rozwijac to sie mylisz! Sama idea jest w porzadku ale takim
    wykonaniem nic nie zyskasz poza swoim straconym czasem, ktory moglbys
    poswiecic na szukanie dobrych ekip, zamiast wyladowywac sie na tych
    zlych na forum ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2009-09-17 06:25:20
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    w temacie jest wpisane miasto
    jak w wyszukaj wpiszesz to znajdzie

    nie wiem jak podzielic na regiony bo sie zrobi straszna sieczka

    http://fachowcy.agapo.pl

  • 8. Data: 2009-09-17 06:26:53
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    ale co masz do tego że skorzystałem z wczesniej zrobionego mojego innego
    forum?
    zaoszczędziłem sobie pracy
    a co do rozwoju to wiem jak to sie robi bo zrobiłem to z 3 innymi forami i
    wszystkie prężnie działają

    ale jak zwykle: najlepiej krytykowac ale napisać nic nie napisałeś

  • 9. Data: 2009-09-17 08:29:36
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 17 Wrz, 08:26, "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote:
    > ale co masz do tego że skorzystałem z wczesniej zrobionego mojego innego
    > forum?
    > zaoszczędziłem sobie pracy

    No ale moglbys przynajmniej sie troszke przylozyc i pozmieniac chociaz
    opisy - "Użytkownicy Ostatni post: Rafał z Częstochowy
    Tu proszę wszystkich użytkowników o napisanie czegoś o sobie i swoim
    zbiorniku" ;-)) Jezeli chcesz cos robic to rob to profesjonalnie, to
    jest niestety amatorka postawiona w pare minut.

    > a co do rozwoju to wiem jak to sie robi bo zrobiłem to z 3 innymi forami i
    > wszystkie prężnie działają
    >
    > ale jak zwykle: najlepiej krytykowac ale napisać nic nie napisałeś

    I nie napisze, bo to forum umrze smiercia naturalna w ciagu max paru
    tygodni :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 10. Data: 2009-09-17 10:11:24
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    z takim podejściem napewno
    a potem piszecie że wszyscy mają słomiany zapał
    a jak ktoś coś robi to zero pomocy