  • 1. Data: 2009-09-14 19:14:17
    Temat: płyty faliste bitumiczne - gdzie kupić.
    Od: "agata" <a...@o...pl>

    witam,
    potrzebuję dużą ilość takich płyt na dach,
    znacie może jakiegoś producenta, importera ?
    najlepiej im bliżej wrocławia tym lepiej
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-09-15 05:31:19
    Temat: Re: płyty faliste bitumiczne - gdzie kupić.
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    agata <a...@o...pl> wrote:
    > witam,
    > potrzebuję dużą ilość takich płyt na dach,
    > znacie może jakiegoś producenta, importera ?
    > najlepiej im bliżej wrocławia tym lepiej

    Wpisz w gógla "onduline" i szukaj :-)

    J.

  • 3. Data: 2009-09-15 07:14:21
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > potrzebuję dużą ilość takich płyt na dach,
    > znacie może jakiegoś producenta, importera ?
    > najlepiej im bliżej wrocławia tym lepiej

    W kazdym hipermarkecie. Tylko uwazaj na rozmiary:
    niektore maja szerokosc 87,inne 94, i zawsze 10 cm
    odpada na zakladke (jedna fala).
    Dlugosc raczej wszedzie ta sama: 200 cm.

    Ceny od 29 do32 pln za plyte. Musisz tez sie
    jakos zorientowac w jakosci,przez porownanie
    tego, co jest w roznych marketach i skladach.
    moim zdaniemlepsze sa grubsze, sztywniejsze.

    pozdrawiam
    pluton

  • 4. Data: 2009-09-15 13:07:03
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    Użytkownik "agata" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    > potrzebuję dużą ilość takich płyt na dach,
    > znacie może jakiegoś producenta, importera ?
    > najlepiej im bliżej wrocławia tym lepiej

    Może nie na temat, ale masz świadomość, że to poszycie tylko na kilka lat?

    Widziałem dwa dachy kryte oryginalnym Onduline i po 10 latach ten
    nasłoneczniony był już tak cienki, że bałbym się pod tym stać w przypadku
    gradu, natomiast na tym który był w cieniu od strony północnej rosły sobie
    roślinki korzeniami penetrując płyty.

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 5. Data: 2009-09-15 13:32:31
    Od: "agata" <a...@o...pl>

    to ma iść na starą halę magazynową, więć spokojnie,
    najlepiej i najtaniej to by było kupić używane płyty, tyle że nie mogę
    znaleźć

  • 6. Data: 2009-09-15 15:51:34
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    > najlepiej i najtaniej to by było kupić używane płyty, tyle że nie mogę
    > znaleźć

    Bo zapewne coś takiego nie istnieje - przy próbie demontażu
    ulega automatycznej dezintegracji ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 7. Data: 2009-09-16 06:58:59
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    > to ma iść na starą halę magazynową, więć spokojnie,
    > najlepiej i najtaniej to by było kupić używane płyty, tyle że nie mogę
    > znaleźć

    Jak tak to OK.

    A blacha trapezowa nie wyjdzie taniej? Nie wiem sam nie sprawdzałem, ale w
    okolicy sporo tego kładą na jakieś stodoły, czy wiaty.

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 8. Data: 2009-09-16 07:26:33
    Od: "agata" <a...@o...pl>

    płyta 2x1 wychodzi w castoramie jakieś 28 zł, plus gąsiory po jakieś 12
    no sprawdzę jak z tą blachą

  • 9. Data: 2009-09-17 13:25:38
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > płyta 2x1 wychodzi w castoramie jakieś 28 zł, plus gąsiory po jakieś 12
    > no sprawdzę jak z tą blachą

    trapezowke mnie ofeowali po 20/m2 (kolorowa)

    pozdrawiam
    pluton