  • 1. Data: 2009-09-14 13:16:55
    Temat: Śnieżka Drewkorn- malowanie desek- proszę o opinie.
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    http://www.przemaluj.pl/1125_1576.htm

    Prosze o opinie o tym produkcie Śnieżki
    Malować nim zamierzam deski na ogrodzenie. Deski sa przeheblowane, niczym
    jeszczwe nie malowane.

    Krzysiek

  • 2. Data: 2009-09-14 14:39:18
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > http://www.przemaluj.pl/1125_1576.htm
    >

    > Prosze o opinie o tym produkcie Śnieżki
    > Malować nim zamierzam deski na ogrodzenie. Deski sa przeheblowane, niczym
    > jeszczwe nie malowane.

    Maluj smialo, git srodek. :-)

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2009-09-14 14:52:45
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:h8lfo8$173$1@news.onet.pl...

    > Maluj smialo, git srodek. :-)

    A ten uśmieszek na końcu to....
    Ale ok jak piszesz że git to git i jadę kupić. Na fakturę i z vatem w
    lokalnym składzie- w necie mają drożej tym razem.
    Chyba że od Cebie wysyłkowo z rabatem;)))))

    Krzysiek

  • 4. Data: 2009-09-14 14:59:01
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > A ten uśmieszek na końcu to....
    > Ale ok jak piszesz że git to git i jadę kupić. Na fakturę i z vatem w
    > lokalnym składzie- w necie mają drożej tym razem.
    > Chyba że od Cebie wysyłkowo z rabatem;)))))

    Jak ja Ci sprzedam to nie bedzie wiarygodnie. :-) Zreszta podejzewam, ze
    przesylka zje wszelkie ew. oszczednosci. Jak chcesz cene dla orientacji moge
    Ci podac, tylko okresl wielkosc opakowania.
    Ale preparat dobry, moim zdaniem wyprzedza np. Drewnochron, a dodatek
    teflonu w porownaniu z poprzednia wersja Drewkornu to niemal rewolucja.
    Malowalem tym caly drewniany dom na rancho w zeszlym roku ocieplony welna i
    obity swiezutkimi deskami. Poszlo 20L, wiec jako takie pojecie mam.

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2009-09-14 15:05:16
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:h8llbt$h1k$1@news.onet.pl...

    > Jak ja Ci sprzedam to nie bedzie wiarygodnie. :-) Zreszta podejzewam, ze
    > przesylka zje wszelkie ew. oszczednosci.

    Odbiór osobisty;)))

    >Jak chcesz cene dla orientacji moge Ci podac, tylko okresl wielkosc
    >opakowania.

    Cena za 10litrów to pewnie ok. 130zł będzie
    Do pomalowania mam ok 30-40 mkw desek.

> [...]
    > Malowalem tym caly drewniany dom na rancho w zeszlym roku ocieplony welna
    > i obity swiezutkimi deskami. Poszlo 20L, wiec jako takie pojecie mam.

    Podobno lepsze od Drewnochronu bo Drewnochron w tym roku bez dodatku wosku
    już jest- tak mi powiedzieli.

    Krzysiek

  • 6. Data: 2009-09-14 15:15:00
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Odbiór osobisty;)))

    Eee, to tanio bedzie. :-)

    > Cena za 10litrów to pewnie ok. 130zł będzie

    Jutro Ci napisze

    > Podobno lepsze od Drewnochronu bo Drewnochron w tym roku bez dodatku wosku
    > już jest- tak mi powiedzieli.

    Nie wiem jak to jest z tym ich woskiem, ale teflon to teflon.

    Pozdro.. TK