  • 1. Data: 2009-09-14 11:39:52
    Temat: kładzenie stiuku
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    sam się zabrałem za położenie tego na kolumnie betonowej i ...
    Pierwsza warstwa ok tylko musiałem robić małymi kawałkami aby szybko zetrzeć
    niedociągnięcia w nakładaniu ( małe rysy).
    Na drugi dzień stwardniało i jest matowe, porysowane od papieru ściernego.
    Drugi sposób to szlifowanie gdy jest twarde ale to sie zajechać można tylko
    jest ładnie błyszczące.
    Wg instrukcji żeby się błyszczało to trzeba nałożyc cienko następną warstwę
    bez szlifowania.
    Ale kładłem gipsówek prawie 200m :) i nie widzę możliwości aby położyc tak
    idelanie.
    Coś podpowiecie?