  • 1. Data: 2009-09-14 08:25:32
    Temat: Wzór zgłoszenia budowy garażu
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    Witam

    Planuję wybudować prosty garaż na zasadzie zgłoszenia.

    Pow. ok. 21m2.

    Przystępuję do kompletowania i wypełniania dokumentów.

    Utknąłem w załącznikach, w punkcie "opis określający rodzaj, zakres i
    sposób wykonywania robót".

    Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów może wspomóc mnie linkiem

    do takiego dobrze wykonanego opisu określającego rodzaj, zakres i sposób
    wykonywania robót ?

    Chciałbym wykonać taki opis porządnie i zgodnie z zasadami.

    Th In A

  • 2. Data: 2009-09-14 17:33:06
    Temat: Re: Wzór zgłoszenia budowy garażu
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > wykonywania robót ?
    >
    > Chciałbym wykonać taki opis porządnie i zgodnie z zasadami.

    komplet dokumentow znajdziesz u mnie na stronie
    ale...
    garazu nie postawisz na zgloszenie, nie ma takiej opcji.
    w PB masz dokladnie okreslone jakie budynki mozna na zgloszenie a jakie nie,
    garaz wyraznie wymaga PnB.

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2009-09-14 17:48:18
    Temat: Re: Wzór zg?oszenia budowy gara?u
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Uzytkownik "Rom" <o...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > Planuje wybudowaae prosty gara? na zasadzie zg?oszenia.

    Na zgloszenie nie mozna budowac garazu.

    > Utkn??em w za??cznikach, w punkcie "opis okre?laj?cy rodzaj, zakres i
    > sposób wykonywania robót".
    >
    > Chcia?bym wykonaae taki opis porz?dnie i zgodnie z zasadami.

    Nie ma na to wytycznych. Napisz np.
    Rodzaj - budowa
    Zakres - budynek gospodarczy, parterowy, wolnostojacy o powierzchni zabudowy 21m2
    Sposób wykonywania robót - metoda gospodarcza.

  • 4. Data: 2009-09-14 18:35:23
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > komplet dokumentow znajdziesz u mnie na stronie
    > Andrzej
    > www.hana.com.pl

    Rewelacja! Dziękuję bardzo!