  • 1. Data: 2009-09-14 05:45:37
    Temat: jaki klej do plytek na taras - prosze o pomoc
    Od: "mzmich88" <U...@p...fm>

    Witam. Poszukuje mozliwie najlepszego kleju pod plytki na taras. Niestety
    powierzchnia nie jest oslanieta, bedzie narazona na snieg, wode, niskie i
    wysokie temperatury. Bardzo dziekuje za porade - jaki klej sprawdzi sie w/w
    warunkach.

    Pozdr.
    m.

  • 2. Data: 2009-09-14 09:47:46
    Temat: Re: jaki klej do plytek na taras - prosze o pomoc
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Użytkownik "mzmich88" <U...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > powierzchnia nie jest oslanieta, bedzie narazona na snieg, wode, niskie i
    > wysokie temperatury. Bardzo dziekuje za porade - jaki klej sprawdzi sie

    KAżdy elestyczny do wyżej wymienionych zastosowań.
    Jeżei chodzi o te lepsze to Sopro, Mapei, Ceresit.
    Ale do lytek na tarasie stosuje się całe systemy.
    NA stronie Sopro jest broszurqa na ten temat.
    OCzywiście te tańsze pewnie też dzadzą rade.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2009-09-14 10:00:40
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > KAżdy elestyczny do wyżej wymienionych zastosowań.

    Do grubych płytek betonowych polecono mi Maxit renowacyjny.
    Na razie trzyma - zobaczymy po zimie ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 4. Data: 2009-09-14 18:54:04
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Stolat <c...@g...pl> wrote:

    > KAżdy elestyczny do wyżej wymienionych zastosowań.
    > Jeżei chodzi o te lepsze to Sopro, Mapei, Ceresit.

    Dodam jeszcze, że każdy z w/w klejów, łacznie z tymi najdroższymi i
    najlepszymi okaże się do dupy i odejdzie po jednej mokrej i zimnej
    (naprzemiennie) zimie, jeśli płytki będą klejone w sposób
    nieodpowiedni dla takiego zastosowania, a własnie sęk w tym, że
    takie tarasy powinno się kleić w sposób zuuupełnie inny niż płytki
    wnętrzowe.

    J.

  • 5. Data: 2009-09-14 20:24:50
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    > takie tarasy powinno się kleić w sposób zuuupełnie inny niż płytki
    > wnętrzowe.

    Tzn. ?

    Pzdr

    JKK

  • 6. Data: 2009-09-15 06:32:20
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    J_K_K <J...@i...fm> wrote:

    > Tzn. ?

    http://www.muratordom.pl/eksperci_budowairemont/odpo
    wiedz/izolacja-i-ukladanie-plytek-na-tarasie,5376,0-
    0.htm

    "Nie bez znaczenia jest też sposób przyklejania płytek na tarasie
    czy balkonie. Płytki należy kleić ciągłą warstwą, tak, aby
    przestrzeń pod płytką była wypełniona w 100%. Pod płytką nie mogą
    znajdować się wolne przestrzenie, w które mogłaby ewentualnie wnikać
    woda, która zimą zamarzając i zwiększając swoją objętość będzie
    powodowała odpadanie płytek od podłoża. Aby osiągnąć pełne
    przyleganie płytek do podłoża najlepiej zastosować dwustronną metodę
    klejenia, nanosząc klej zarówno na podłoże jak i cienką warstwą na
    spodnią stronę płytki i dobrze docisnąć. Starajmy się kleić małymi
    partiami, aby nie przekraczać czasu otwartego danej zaprawy i aby
    nie występował tzw. efekt "naskórkowania"."

    I tu jest własnie pies pogrzebany, bo płytki na tarasie są baaardzo
    często klejone tak samo jak w domu, na grzebień. Ze skutkiem
    wiadomym...

    J.

  • 7. Data: 2009-09-15 20:43:25
    Od: jacek_placek_01 <k...@p...pl>

    ponieważ nie wierzę w żadne cementowe kleje swoje schody oklejam klejem
    gumowym Sika Sikabond t8,
    Dziś smarowałem pierwszą warstwę niebawem będzie klejenie płytek

  • 8. Data: 2009-09-16 09:48:08
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > jaki klej sprawdzi sie w/w warunkach.

    Uwaga reklama
    http://www.knauf-bauprodukte.pl/index.php?option=com
    _content&task=view&id=140&Itemid=168
    Długo twardnieje. U mnie dopiero trzeciej doby zdecydowałem się na
    wejście. K2 do gresu też Knaufa już następnej doby wystarczająco
    stwardniał. Na bieżąco trzeba usuwać wszelkie zabrudzenia. W porównaniu do
    innych, nawet tych wybitnie elastycznych, jest ciężki do usunięcia po
    trzech dniach. Faktycznie szybko wypełnia wszelkie puste miejsca pod
    płytką, przez co jednak jest trudniejszy w poziomowaniu płytki i trzeba
    się nastawić na większe dawkowanie i wyciskanie kleju.
    Nie stosuj takiego, którego producent chwali, że płytka nie spływa ze
    ściany. Tobie akurat potrzebne są odwrotne właściwości w tym względzie.

  • 9. Data: 2016-06-30 20:25:00
    Od: j...@g...com

  • 10. Data: 2016-07-02 07:04:53
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-06-30 o 20:25, j...@g...com pisze:
> [...]

    Żaden się nie sprawdzi. Nie powinno się wykonywać tarasu w tej
    technologii. Po 3 latach będzie i tak do wymiany.

    --
    MN