  • 1. Data: 2009-09-14 07:45:10
    Temat: Zlewozmywak - gdzie najtaniej i jaki
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Czy możecie polecić jakiś zlewozmywak - widziałem w necie TEKA - jest
    kilka fajnych ale ceny równie fajne- za byle dodatek chcą kilkaset zł

    Ariusz

  • 2. Data: 2009-09-14 07:48:16
    Temat: Re: Zlewozmywak - gdzie najtaniej i jaki
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Sep 14, 9:45 am, Ariusz <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy możecie polecić jakiś zlewozmywak - widziałem w necie TEKA - jest
    > kilka fajnych ale ceny równie fajne- za byle dodatek chcą kilkaset zł
    >
    > Ariusz

    Mam w piwnicy prawie nie uszkodzony, oddam za darmo pod warunkiem że
    sam go zabierzesz w Warszawy.
    Ktoś będzie tańszy? :-)

    --
    ZZ@private

  • 3. Data: 2009-09-14 10:16:40
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    ZbyszekZ pisze:

    > Mam w piwnicy prawie nie uszkodzony, oddam za darmo pod warunkiem że
    > sam go zabierzesz w Warszawy.
    > Ktoś będzie tańszy? :-)
    >
    > --
    > ZZ@private

    HA Ha ale się uśmiałem - prawi niczym z kabaretu TEY (bodajże). Czyli co
    3 koła dobre ?

    Ariusz

  • 4. Data: 2009-09-14 11:06:00
    Od: QbaB <q...@g...com>

    On 14 Wrz, 09:45, Ariusz <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy możecie polecić jakiś zlewozmywak - widziałem w necie TEKA - jest
    > kilka fajnych ale ceny równie fajne- za byle dodatek chcą kilkaset zł
    >
    > Ariusz

    A moze podasz jakis przedział cenowy, wielkość, iloś komór no i
    najważniejsze - materiał.
    Ja rozgladam się za granitowym, 1,5 komory i okazuj się że są
    właściwie 2-3 firmy do wyboru (o ile chce się mieć spokój z
    czyszczeniem).
    Wybieram pomiędzy Teka, franke i Blanco. Ostatni mi najbardziej pasuje
    pod wzgledem wielkości ale jest oczywiście najdroższy. Teka jest
    najtańsza ale jakby mniej opinii na jej temat w necie. O Franke jest
    sporo i necie i dobrze piszą.
    Blanco ma natomiast dożywotnią gwarancję.

    Pzdr
    QbaB

  • 5. Data: 2009-09-14 11:19:45
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    To tylko IKEA, nie do przebicia.
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2009-09-14 13:39:25
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Sep 14, 12:16 pm, Ariusz <a...@p...onet.pl> wrote:

    > HA Ha ale się uśmiałem - prawi niczym z kabaretu TEY (bodajże). Czyli co
    > 3 koła dobre ?

    Chciałeś najtańszy? To proponuję.
    4 koła dobre w sensie nie przecieka, a że trochę poobijany to od razu
    mówię że prawie nie uszkodzony.
    Teraz już sie podoba?

    --
    ZZ@private

  • 7. Data: 2009-09-14 19:29:32
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    QbaB pisze:
    > Blanco ma natomiast dożywotnią gwarancję.

    Uwazaj! Zazwyczaj oznacza to ze gwarancja jest do konca czasu
    produkowania danego wyrobu. Przykladowo pierwszy lepszy zlew Blanco z
    internetu:

    http://www.torres.pl/produkt-blanco-classic-40s-3241
    8.html

    ma gwarancje "dożywotnią" ale jest to model na rok 2008,2009 - czyli po
    grudniu już gwarancji nie będzie posiadał.

  • 8. Data: 2009-09-15 05:35:40
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Kazik" <k...@l...localnet> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > ma gwarancje "dożywotnią" ale jest to model na rok 2008,2009 - czyli po
    > grudniu już gwarancji nie będzie posiadał.

    1.Gwarancja - wieczysta
    2. to ze przestana produkowac nie oznacza ze zwalnia ich to z gwarancji...
    3. zawsze mozesz skorzystac z prawa jakie nadaje Ci ustawa, nie musisz
    korzystac z gwarancji jesli uwazasz ze po zakonczeniu produkcji nie
    obowiazuje jzu gwarancja. Niedawno (no zaluzmy ze niedawno... 2 miechy temu)
    oddalem NA GWARANCJI kosc pamieci do reklamacji (nawet mnie nawiasem mowiac
    nie poinformowano ze oddaje jako naprawe gwarancyjna hehehe) i? Okazalo sie
    ze juz nie produkuja takich kosci. Po "drobnej" awanturze (relkamacja
    trwala 1,5 miesiaca a nie 14 dni) oddali mi kase wlasnie mowiac ze nie
    naprawia sie kosci pamieci a nowej nie dostane poniewaz takich juz nie
    produkuja. MOglbym sie dalej awanturowac ze chce w takim razie wymiane na
    inna kosc, ale akurat mialem juz kupionego nowego kompa z pamiatkami, wiec
    ta mi "zbywala" hehehe. Dodam ze uzywalem tamta kosc blisko 2 lata
    (brakowalo jakichs 2 czy 3 tygodni do konca gwarancji). Zapewne dla tego tak
    zwlekano z "naprawa" i nie chciano mi z poczatku odac kasy hehehe. Ale
    koncem koncow oddali kase.

  • 9. Data: 2009-09-15 06:57:04
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    Misiek pisze:
    > 1.Gwarancja - wieczysta
    > 2. to ze przestana produkowac nie oznacza ze zwalnia ich to z gwarancji...
    > 3. [...]

    Producent moze nie dawac zadnej gwarancji. Zawsze mozna natomiast
    reklamowac produkt na podstawie niezgodnosci z umowa - ale nie nazywa
    sie to wtedy gwarancja.

  • 10. Data: 2009-09-15 07:03:07
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    Kazik pisze:

    > Producent moze nie dawac zadnej gwarancji. Zawsze mozna natomiast
    > reklamowac produkt na podstawie niezgodnosci z umowa - ale nie nazywa
    > sie to wtedy gwarancja.

    Dodam jeszcze ze reklamowanie np. odbarwienie plyty zlewozmywaka po
    okresie gwarancyjnym na podstawie niezgodnosci towaru z umowa wymaga
    dowiedzenia przez klienta, ze zlewozmywak w momencie zakupu posiadal
    wade ktora doprowadzila do tego odbarwienia.

    W trybie naprawy "na gwarancji" zazwyczaj producent określa co naprawia,
    a czego nie naprawia i zazwyczaj zajmuje sie rola sprawdzenia rodzaju
    uszkodzenia.