  • 1. Data: 2009-09-14 08:14:45
    Temat: obróbka drewna - jak zwiększyć poślizg?
    Od: "nuclear2001" <n...@p...onet.pl>

    Witam

    nie jestem pewny czy na pewno ta grupa no ale raczej pasuje ;)
    Moze ktoś poradzić jakiś patent na zwiększenie poślizgu drewna przy obróbce
    np na grubościówce? smarowanie mydłem co kilka desek jest skuteczne ale
    lekko kłopotliwe, istnieje coś np w sprayu co by nie zostawiało śladów na
    drewnie a zwiększałoby pośizg?

  • 2. Data: 2009-09-14 09:17:25
    Temat: Re: obróbka drewna - jak zwiększyć poślizg?
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    nuclear2001 said the following on 14.09.2009 10:14:
> [...]
    > np na grubościówce? smarowanie mydłem co kilka desek jest skuteczne ale
    > lekko kłopotliwe, istnieje coś np w sprayu co by nie zostawiało śladów na

    Posmarowac woskiem meblarskim stól, a jak wyschnie to przepolerowac.
    Sprawdzone
    S.

  • 3. Data: 2009-09-14 10:48:36
    Od: krzychut <p...@i...pl>

    On 14 Wrz, 10:14, "nuclear2001" <n...@p...onet.pl> wrote:

    > np na grubościówce? smarowanie mydłem co kilka desek jest skuteczne ale
    > lekko kłopotliwe, istnieje coś np w sprayu co by nie zostawiało śladów na
    > drewnie a zwiększałoby pośizg?

    butelka po płynie do mycia naczyn i ropa. prysksz na stol grubosciowki
    i ognia. Stosowac tylko przy struganiu pierszej strony. Pozniejsze
    struganie drugiej strony kiedy po stole przesuwa sie juz strona
    wczesniej strugana nie powinno przysparzac problemow.

    pzdr
    krzychut

  • 4. Data: 2009-09-15 11:44:40
    Od: bynio <n...@w...pl>

    Potwierdzam diesel i dodaję W-40 do puli rozwiązań.
    Niestety zapach jest dla niektórych barierą.