  • 1. Data: 2009-09-15 09:28:50
    Temat: docieplanie ścian styropianem
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    mam pytanie, czy przyklejając styropian na grzebień zamiast placków
    (paski w pionie)
    mikrowentylacja ścian pod styropianem bedzie za mała?

    bo na pewno będzie lepiej trzymać (bo większa powierzchnią)...

    a w ogóle to jaki styropian polecacie użyć, żeby zminimalizować
    ryzyko oderwania się samego styropianu od kleju ?
    tj. pytam które styropiany są najlepiej zespojone wewnętrznie
    bo to nie klej puszcza tylko sama płyta rozspala sie przy powierzchni
    i na kleju zostaje warstwa styropianu...

    jakiego sprawdzonego producenta styro polecacie?

  • 2. Data: 2009-09-15 09:39:03
    Temat: Re: docieplanie ścian styropianem
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    > mam pytanie, czy przyklejając styropian na grzebień zamiast placków
    > (paski w pionie)
    > mikrowentylacja ścian pod styropianem bedzie za mała?

    A po co tam jakas mikrowentylacja?
> [...]
    > i na kleju zostaje warstwa styropianu...
    >
    > jakiego sprawdzonego producenta styro polecacie?

    Nie spotkałem sie jeszcze z tak słabym styro aby odpadał ze ściany.
    Ale zrób ew test- przyklej 1 płyte i spróbuj oderwać. Przy klejeniu na
    grzebień raczej nie masz szans.;))

    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-09-15 13:24:40
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "qlphon":

    > mam pytanie, czy przyklejając styropian na grzebień zamiast placków
    > (paski w pionie)
    > mikrowentylacja ścian pod styropianem bedzie za mała?

    Ciekawe co na to kiki ze swoją teorią klejenia na "ramkę" ?
    A może ta wentylacja / mikrowentylacja nie jest w ogóle potrzebna ?

    Jak to jest ?

    Aleksander.

  • 4. Data: 2009-09-15 13:57:29
    Od: "Jarek M." <j...@w...pl>

    > Ciekawe co na to kiki ze swoją teorią klejenia na "ramkę" ?
    > A może ta wentylacja / mikrowentylacja nie jest w ogóle potrzebna ?
    > Jak to jest ?
    > Aleksander.
    -----------------------
    Witam
    Właśnie "ocieplacze" kończą swoje dzieło na moim budynku.
    Panowie twierdzą że trzeba uszczelnić pianką z każdej strony ( od dołu, z
    góry i po bokach) żeby nie było przewiewów pod styropianem.
    Powietrze ma byc zamknięte w bezruchu ! Tak twierdzą i nie pozostaje mi nic
    innego jak tylko się z tym zgodzić.
    Kleją na placki i jak zauważyłem porządnie uszczelniają z każdej strony.

    Pozdrawiam
    Jarek
    ps. gdybym wiedział że tyle pianki pójdzie to bym kupił paletę w mega hurcie
    albo wręcz fabrykę Selena, a tak zapierniczam do sklepów prawie codziennie
    ;-)

  • 5. Data: 2009-09-15 14:37:57
    Temat: Re: docieplanie ?cian styropianem
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik Jarek M. napisał:
> [...]
    > Panowie twierdzš że trzeba uszczelnić piankš z każdej strony ( od dołu, z
    > góry i po bokach) żeby nie było przewiewów pod styropianem.
    > Powietrze ma byc zamknięte w bezruchu ! Tak twierdzš i nie pozostaje mi nic
    > innego jak tylko się z tym zgodzić.
    > Klejš na placki i jak zauważyłem porzšdnie uszczelniajš z każdej strony.
    >
    > Pozdrawiam
    > Jarek
    > ps. gdybym wiedział że tyle pianki pójdzie to bym kupił paletę w mega hurcie
    > albo wręcz fabrykę Selena, a tak zapierniczam do sklepów prawie codziennie

    Ha, od dołu nie idzie czasem listwa startowa ? A po bokach nie zacierają
    kleju i później nie tynkują. Nie znam się na tym mnie ocieplają od
    wczoraj :) ale tak mi się wydaję. Kupiłem im na razie 4 pianki, bo tyle
    chcieli :)

    pozdrawiam
    rafał

  • 6. Data: 2009-09-15 16:11:37
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "rrr." <d...@w...or> napisał w wiadomości

> [...]
    > :) ale tak mi się wydaję. Kupiłem im na razie 4 pianki, bo tyle chcieli :)

    Zadnej szpary nie powinno utykac sie klejem, bo klej jest zimny. Prawde
    pisze przedmowca, ze z kazdej strony ocieplenie powinno byc uszczelnione
    tyle ze klejac na ramke w zasadzie to jest zrobione awansem. Kiki w tym
    temacie niemal nie mial sobie rownych, jak to mowia praktyka czyni mistrza.
    :-)

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2009-09-15 17:42:02
    Od: "Collet" <r...@w...pl>

    Polecam Klej do styropianu TYTAN EOS

    http://www.otopr.pl/pr/nowosc-klej-do-styropianu-tyt
    an-eos-,art,1936.html

  • 8. Data: 2009-09-15 19:57:39
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Collet" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Polecam Klej do styropianu TYTAN EOS
    >
    > http://www.otopr.pl/pr/nowosc-klej-do-styropianu-tyt
    an-eos-,art,1936.html

    A ja do papieru klej plastus.

  • 9. Data: 2009-09-15 20:21:49
    Od: "Collet" <r...@w...pl>

    > Użytkownik "Collet" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    an-eos-,art,1936.html

    > A ja do papieru klej plastus.

    no i po co ten sarkazm ... jak sie nie znasz to nie wydziwiaj ... oczywiscie
    lepiej dla ciebie klej z wora sypac do wiadra mieszac z woda i nakladac
    kielnia pol dnia .. ale to juz twoja sprawa

  • 10. Data: 2009-09-15 20:30:14
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > no i po co ten sarkazm ... jak sie nie znasz to nie wydziwiaj ...
    > oczywiscie lepiej dla ciebie klej z wora sypac do wiadra mieszac z woda i
    > nakladac kielnia pol dnia .. ale to juz twoja sprawa

    A Ty sprzedawca czy producent jestes? Bo nie dosc ze nowy, to i argumentow
    do tego kleju brak.

    Pozdro.. TK