  • Data: 2015-07-03 12:39:06
    Temat: Re: Ceny energi
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 3 lipca 2015 10:23:57 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > [ciach]

    > Pozostawiłem tylko to jedno bo nie chcę dyskutować tylko pokazać Ci przykład
    > dla którego się nie dogadamy.
    >
    > Niedawno pisałeś o tym że PO/Komorowski chce przed nadchodzącą klęską
    > wyborcza powołać kilku sędziów TK wcześniej skracając ich kadencje -
    > nazwałeś to zamachem stanu. Przy czym zachowanie PO byłoby zgodne z prawem -
    > bardzo nieeleganckie ale literalnie zgodne z prawem.

    orban obnizył wiek sędziów TK tak aby pozbyć sie tych z komuszego nadania. W naszych
    salonach histeria była jaki to orban faszysta bo grzebie przy TK.
    Dokładnie w tym samym nasi z układu zrobili prawie dokładie ten sam myk z trybunałem
    - tyle ze nasi podwyższyli wiek sędziów (zgadnij po co?). Oburzenia salonu na takie
    same działania nie stwierdzono :)

    > Nie patrzysz obiektywnie na to że on złamał zasady demokracji tylko cieszysz
    > się że oberwali ci których nie lubisz ("postkomuchy"). Dlatego dyskusja o
    > Orbanie nie ma sensu.

    Patrząc na drzewa nie widzisz lasu - ale dla prawidłowego rozeznania trzeba zobaczyć
    las.
    Nie bardzo wiem co na wegrzech ale podejrzewam podobną sytuacje jak u nas - odniose
    sie do nas. Należałoby kierowac sie logiką - skoro 25lat temu odzyskaliśmy
    niepodległość to przedtem rządzili nami przedstawiciele okupanta.
    Zatem należałoby sie spodziewac ze z chwilą odzyskania niepodległosci przedstawiciele
    okupanta zostaną odsunieci od władzy (albo nie odzyskalismy niepodleglosci, tak?),
    technicznie wszystko jedno czy zostaną rozstrzelani, zmuszeni do emigracji,
    powsadzani do pierdla czy po prostu dostaną zakaz pełnienia funkcji publicznych i
    korzystania dóbr zdobytych jako przedstawiciel okupanta.
    Czy się to stało? Oczywiście nie - być moze to była cena za bezkrwawy przebieg
    odzyskania niepodległosci. Ale wciąż sprawiedliwosci nie stało sie zadosc a
    przedstawiciele okupana powinni zostac odsunieci - a wiemy obsiedli panstwową kase i
    główne media. Czyli proces odzyskiwania niepodległosci wciąż trwa!
    Dopóki oni przy korycie siedzą nie ma mowy o demokracji - zatem owe przejęcie TK w
    wykonaniu patriotów jest próbą wypełnienia do końca procesu odzyskania
    niepodległosci. Owszem, bedzie krzyk mediów, bedą oskarżenia o naginanie prawa - ale
    to trzeba wykonac abysmy mogli mówic ze jestesmy suwerennym, samostanowiącym
    demokratycznym narodem.

    Dopiero jak uswiadomisz sobie geneze problemu bedziesz wiedzal dlaczego złe jest
    kręcenie przy TK postubeckiego układu (który sie oczywiscie zabezpiecza) i dlaczego
    dobre jest gdy to samo zrobi suwerenny naród. To samo działanie - różny cel -
    odmienna ocena.

    b.