  • Data: 2015-03-31 00:52:28
    Temat: Re: Ceny zbiorniki?1w CWU
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-31 o 00:23, k...@g...com pisze:
    > Duże zbiorniki to metodą traconego spawacza. Jak pospawa, bo duże zbiorniki spawa
    się od środka i od zewnątrz to zanim wykorkuje zdąży przelecieć spawy szmerglem.
    Potem się go w kwasie rozpuszcza. Male zbiorniki wystarczy od zewnątrz pospawać.
    Przed wspawaniem dennicy wsadzają małe chińskie dziecko. Małych chińskich dzieci jest
    do oporu i nikt się nie doliczy.

    Lecz się na nogi, bo na głowę to już za późno.
    Nie przypuszczałem, że możesz być aż takim debilem i tak pierd..... od
    rzeczy.