  • Data: 2020-07-02 22:58:00
    Temat: Re: Certyfikat energetyczny
    Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Do obliczeń potrzebna jest temperatura zewnętrzna. Jak jest ciepło
    > to i nie trzeba grzać ;)

    Jak dorośli dyskutują to młodzież nie powinna się wcinać, Mimo to pozwolę sobie
    zwrócić uwagę na jeden element.
    W Polsce są skoki temperatury. Nawet latem potrafi spaść do kilku stopni (czasami).
    Tu od praktycznie maja temperatura idzie cały czas do góry. Skoki są ale minimalne. W
    tym tygodniu temperatury są w okolicach 40 st. i to się utrzymuje. Za jakiś czas
    spadnie ale do powiedzmy w okolice 30. Potem znowu podskocz i tak aż do października.
    Nawet w nocy jest bardzo ciepło. Nie patrzcie na wskazania w portalach pogodowych to
    co ja mam na termometrze (nawet 2) momentami znacząco odbiega od tego co widzę na
    portalach.
    O 8 rano już jest gorąco i tu nie ma takiej huśtawki temperaturowej.
    Nie wiem czy na temat ale zabrałem głos (wpiszę sobie do CV)
    K.