    From: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Chciałbym sam zrobić instalację elektryczną
    Date: Fri, 22 Jul 2011 12:20:46 +0200

    W dniu 22.07.2011 12:08, rrr pisze:

    > Wydaje mi się, że fantazjujesz, chyba że ciągnęli pojedyncze przewody w
    > peszlu, inaczej blokuje min. przekrój przewodu ochronnego.

    O czym ty piszesz??

    Projektant zaprojektował skrzynkę w złym miejscu i w projekcie był bez
    sensu bezpiecznik 6A (na gniazdka w jednym pokoju - i przy okazji na
    oświetlenie), więc wykonujący instalację fachowcy radośnie dali cienkie
    (czyli tańsze) przewody, przez co teraz bezpiecznika 16A nie należy tam
    instalować bez wymiany okablowania.

    Co mają do tego peszle, poza _teoretycznym_ ułatwieniem wymiany okablowania?

    > Dlaczego zakładasz, że elektryk to niedouczony głupiec, natomiast każdy
    > inwestor jest inteligentny ?

    A gdzie widzisz takie założenie?

    Założenia o głupocie i ignorancji to prezentował ten tutejszy Rejtan
    świętego zawodu elektryka twierdząc, że jak ktoś nie jest zawodowym
    elektrykiem z pierdylionem dyplomów i certyfikatów, to sobie na pewno
    nie poradzi z prostą instalacją domową.