    From: Tomek <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Chemiczne usunięcie taśmy klejącej
    Date: Tue, 30 Mar 2010 11:55:01 -0700 (PDT)

    On 30 Mar, 19:39, "Jacek" <n...@w...pl> wrote:
    > Klej benzyną ekstrakcyjną a taśmę tylko mechanicznie (może być kawałek
    > drewienka, jako skrobaczka), chyba, że masz życzenie usunąc taśmę razem z
    > farbą.
    > Jacek

    Naprawdę nie ma żadnej chemii, która spowoduje, że taśma ześliźnie się
    albo rozpuści? To jest bardzo cieniutka przezroczysta taśma (i nie
    moje mieszkanie, więc problem jest tym większy).

    Próbowałem usuwać mechanicznie, ale niestety to nie wychodzi, uszkadza
    się rama, bo miejscami dobrze przywarło.

    Z benzyną jeszcze nie próbowałem, bo chcę się upewnić na 100%, że
    zrobię właściwą rzecz.

    Próbowałem natłuścić oliwą, ale niestety.

    Potrzebuję jakiegoś małego czary mary.

    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie,

    Tomek