    Date: Fri, 19 Apr 2019 17:13:22 +0200
    From: collie <c...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Choinka
    <c...@g...com>
    <1...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <7...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>

    W dniu 19.04.2019 16:20, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Jehowych trzymam na odległość, pies mi w tym aktywnie pomaga :-)

    Tylko ludzie małej wiary mogą się bać, że ich Świadkowie Jehowy
    przekabacą - że jedni chrześcijanie przekabacą drugich chrześcijan
    na dzień dobry. Co to za wiara (albo brak wiary), że przed parą
    w sumie prostych ludzi, klepiących wyuczone na pamięć fragmenty
    Biblii, potrzebujesz psa, by nie ulec ich perswazji? Doprawdy,
    pies się musi Ciebie wstydzić.