    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ciekawostka.
    Date: Mon, 30 Jan 2012 04:31:39 -0800 (PST)

    On 30 Sty, 13:06, "4CX250" <t...@p...ornet.pl> wrote:
    > Użytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:7e0d312c-060b-41b3-b1b1-40e726370f92@
    p21g2000yqm.googlegroups.com...

    > Która z nich przepuszcza mniej energii?
    >
    > Ta oklejona się bardziej nagrzewa. Stojąc na przemian przed jedna i drugą
    > tak w odległości 20cm czuć na twarzy że przed tą oklejoną jest wyraźnie
    > cieplej w twarz.

    A pod nimi jest kaloryfer?
    Jak mierzyles temperature?
    No i czy podczas mierzenia temperatury swiecilo slonce czy nie?

    Bo roznica w temperaturze wskazuje na dosyc duzy wplyw a wierzyc mi
    sie nie chce ze jest az tak duzy.
    Wiec albo metoda mierzenia jakas dziwna albo slonce nagrzewa dodatkowo
    te folie (moze byc przyciemniana).
    To ze na twarzy inaczej czuc to moze byc spowodowane tym ze folia
    jednak troche izoluje a moze byc spowodowane fikusna konwekcja w
    otworze okiennym.

    > Od środka

    Ciekawostka ciekawa ale ilosc informacji zbyt mala aby zrozumiec co
    sie dzieje.
    Napisz cos jeszcze o sytuacji:
    Czy kaloryfer jest czyms przykryty?
    Czy zamocowany jest pod parapetem równo (czy z jednej strony nie
    wystaje)?
    Co to za folia? Przyciemniana czy odbijajaca swiatlo?