    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ciekawostka.
    Date: Mon, 30 Jan 2012 06:51:17 -0800 (PST)

    On 30 Sty, 13:47, "4CX250" <t...@p...ornet.pl> wrote:
    > Użytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:67438f5f-e095-417f-92b9-ee173de2b190@
    do4g2000vbb.googlegroups.com...

> [...]
    > do słońca -8st.

    > No ja na to nic nie poradzę taka jest zmierzona róznica. Jak chcesz to nie
    > wierz, nie mam w tym żadnego interesu żeby bajki pisać.

    > No to właśnie przecież o to chodzi że folię nagrzewa...

    > Nie nie... To nagrzana folia emituje ciepło do wewnątrz i stąd uczucie
    > ciepła na twarzy.

    > Czy kaloryfer jest czyms przykryty?
    > Brak, tzn jest, ale obok na ścianie z prawej strony od tej nieoklejonej
    > szyby.

    > Jakaś przyciemniająca. Nie wiem co to jest bo to nie ja kleiłem.

    No to wszystko jasne.
    Folia sie nagrzewa od slonca i zamiast grzac dywan ona jest ciepla. Na
    moje oko w dzien powoduje mniejszy przyplyw ciepla przez okno ale w
    nocy nie powinna wiele zmieniac.

    Zmierz temperature w nocy. Powinny wyjsc podobne dla obu szyb.
    Nie chodzilo mi aby stwierdzic ze piszesz nieprawde. Chodzilo mi o to
    ze jakos nie chcialo mi sie wierzyc ze folia na szybie poprawi jej
    izolacyjnosc az o tyle.