  • Data: 2019-09-23 10:49:53
    Temat: Re: Ciemność widzę!
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 23 września 2019 10:28:40 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > Polskie pierniki, powiadasz? Pierniki z fabryki odebranej
    > po wojnie Niemcowi Gustawowi Weese? I akurat jakiś Szajbus
    > Bajbus z Torunia przychodzi Ci do głowy? Nie znasz się na
    > grzybach?

    wracając do tematu bo znów przepychanki bez sensu zaczyna sie uprawiać:
    ogniwo peltiera to rodzaj złącza p-n i pod wpływem różnicy temperatur daje prąd
    elektryczny.
    Poniewaz ogniwo fotowoltaiczne tez jest jest oparte na takie złącze stawiam hipotezę
    ze różnica temperatur da prąd. Czyli osiągnie sie to co ci goscie chcieli na
    zwykłych fotowoltaicznych panelach.
    Nie znalezłem linki do takich badan bo raczej fotowoltaiki nie bada sie dla
    pomijalnych zjawisk ale moze ktos cos wie w temacie.

    b.