  • Data: 2019-09-23 11:32:38
    Temat: Re: Ciemność widzę!
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.09.2019 o 10:49, Budyń pisze:

    > wracając do tematu bo znów przepychanki bez sensu zaczyna sie uprawiać:
    > ogniwo peltiera to rodzaj złącza p-n i pod wpływem różnicy temperatur daje prąd
    elektryczny.
    > Poniewaz ogniwo fotowoltaiczne tez jest jest oparte na takie złącze stawiam
    hipotezę ze różnica temperatur da prąd. Czyli osiągnie sie to co ci goscie chcieli
    na zwykłych fotowoltaicznych panelach.
    > Nie znalezłem linki do takich badan bo raczej fotowoltaiki nie bada sie dla
    pomijalnych zjawisk ale moze ktos cos wie w temacie.

    Wystarczy, że wrzucisz w wyszukiwarkę hasło "Wei Li, Shanhui Fan".
    A dygresje to czyste żywe mięso na grupach newsowych, co tygrysy
    lubią najbardziej od zawsze.