  • Data: 2021-11-28 13:56:32
    Temat: Re: Ciepła, Francuska zima
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2021-11-28 o 12:46 +0100, Janusz napisał:
    > No to macie już zimę z przytupem, u mnie tylko popruszyło.
    > Na jakiej wysokości npm jesteś? bo ja 436m :)

    800m. To może się wydawać dużo z punktu widzenia mieszkania w Polsce,
    ale tutaj to pospolity pagórek.

    > No i brawo, ja się też niezadługo będę brał za swoją PC. Mam już
    > jednostkę zewnętrzną z klimatyzatora,
    > coś podobnego do tego
    > https://499.pl/pl/p/Pompa-ciepla-LG-THERMA-V-R32-mon
    oblock-HM163M.U33-16kW/7425

    Wygląda na fajny sprzęt. To moje to przy tym maleństwo, ledwie 5 kW.
    Swoją drogą, nie wiem czy "jednostka zewnętrzna" przy monobloku to
    sensowne określenie, bo wewnętrznej przecież nie ma. :) W domu może
    być ew. jakiś hydrobox albo coś podobnego (u mnie akurat nie, PC jest
    bezpośrednio w obiegu CO, w środku mam tylko malutki sterownik
    elektroniczny).

    Mateusz