    From: "AT" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ciepła chałupa, pompa, płyta... i temperatura
    Date: Thu, 26 Jan 2012 10:22:29 +0100

    Nie da sie. Ale to nie ma sensu - lepiej grzac caly czas z taka sama
    temperatura podlogowka. Po co chcesz obnizac temperature? Zeby
    oszczedzac? Nic nie oszczedzisz na tym.
    pozdr.

    Może to moje złudne wrażenie, ale wydaje mi się ze jest oszczędność.

    od 2 tygodni w przeciągu dnia nie ma nikogo w domu,
    temperatura skręca mi się na grzejnikach do 19stopni,
    podłoga idzie na nimimum tylko na parterze na piętrze jest wyłączona.

    Kocioł w zasadzie nie podaje węgla pod nasza nieobecność, tyle co na
    podtrzymanie płomienia, nie przechodzi w tryb praca.

    przez 8 godzin temp spada moze o 1 stopień z 21,5 na ok 20.

    Godzine przed przyjściem z pracy grzejniki dogrzewają dom do 21,5.

    Nie liczyłem tego ale wcześniej cały czas była stała temperatura. A
    zauważyłem, że mnie węgla ubywa
    w podajniku. Będe miał czas sprawdzę to dokładnie.

    System oczywiście mam mieszany, wszędzie grzejniki i wszędzie podłogówka,
    mocy to mam nawet jak by
    przyszło - 80stopni :)