  • Data: 2014-08-26 17:56:47
    Temat: Re: Ciepła woda
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-25 15:26, Ergie pisze:

    > Przypominam że to jest domek letniskowy. Ile czasu trzeba czekać aż
    > się zagrzeje 300l wody? W praktyce jak się w piątek po południu
    > przyjedzie i włączy prąd to ciepła woda będzie dopiero w sobotę :-)
    >
    > Jeśli już koniecznie ktoś chce (zupełnie bez sensu) 300l wody to
    > lepiej powiesić dwa bojlery 150l. Dzięki temu ciepła woda będzie o
    > połowę szybciej.

    Uwaga! Bzdury!
    Większych bredni to jeszcze nie czytałem.

    > W praktyce za komuny standardem był bojler 80-100l na rodzinę i to
    > wystarczało. Po prostu nie było deszczownic ani wanien z hydromasażem,
    > a aby wziąć 10-minutowy prysznic wystarczy 15 litrów ciepłej wody na
    > osobę*.

    Za komuny to się wpierdalało suchy chleb z musztardą i popijało octem,
    bo bywało, że w sklepach nic innego nie było, a nawet bywało, że i za
    chlebem stało się w kolejkach przez całą noc.

    > * - 15 litrów ciepłej + 5 litrów zimnej to rzem 20 litrów co przy
    > przepływie 2l / minutę daje 10 minut prysznica.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ergie
    >
    > ROTFL

    2l/m to masz przy umywalce do mycia zębów.
    O ile przy takim przepływie możesz się podmyć przy pomocy prysznica o
    tyle w wannie zanim ją napełnisz wodą to ta woda zdąży wystygnąć.