  • Data: 2009-01-13 19:48:03
    Temat: Re: CleanSymag i krotka rura
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiele urządzeń powstaje tylko po to aby wyciągnąć kasę od niczego nie
    > podejrzewających ludzi, którzy nie muszą być elektrykami, elektronikami
    > itd.
    > Jeśli rzeczywiscie słyszysz różnicę na różnych kablach zasilających to
    > chylę
    > czoła.

    Ale to nie ja słyszę te różnice :)))

    > Ja napewno jej nie usłyszę bo według testów audiofonicznych słyszę do
    > 4kHz.

    Łoj to kiepściuchno ze słuchem, kiepściuchno.
    Przeciętnemu człowiekowi słuch się kończy w przedziale 12-16kHz.
    Ponadprzeciętni słyszą powyżej 16kHz, zaś 20kHz słyszą wyjątkowe jednostki.
    Oczywiście im człowiek starszy tym słuch barddziej przytępiony, ale 4kHz to
    już musi być słuch uszkodzony.