  • 1. Data: 2009-01-06 13:45:25
    Temat: CleanSymag i krotka rura
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Witam,
    Co zrobić, gdy jest za mało miejsca do nawinięcia cewki w jednej
    warstwie? Czy urządzenie będzie skuteczne, jeśli nawiniemy przewody
    podwójnie (w dwóch warstwach) na rurze 1 cal?
    Pozdrawiam,
    F.

  • 2. Data: 2009-01-06 14:18:19
    Temat: Re: CleanSymag i krotka rura
    Od: Panslavista <p...@g...com>

    On 6 Sty, 14:45, Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > warstwie? Czy urządzenie będzie skuteczne, jeśli nawiniemy przewody
    > podwójnie (w dwóch warstwach) na rurze 1 cal?

    Do czego ta cewka? Są przecież wzory, tabele, nomogramy i kalkulatory
    lub komp z tym wszystkim wcześniej wyliczonym przeze mnie,

  • 3. Data: 2009-01-06 17:59:50
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > warstwie? Czy urządzenie będzie skuteczne, jeśli nawiniemy
    > przewody
    > podwójnie (w dwóch warstwach) na rurze 1 cal?

    O widzę, że ktoś odkrył nową niszę handlową w dość już
    przepełnionym dziale magnetyzerów? ;-))))

    J. (chyba zacznę produkować magnetyzer mikroprocesorowy, a co!)

  • 4. Data: 2009-01-06 19:53:58
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    > O widzę, że ktoś odkrył nową niszę handlową w dość już
    > przepełnionym dziale magnetyzerów? ;-))))

    > J. (chyba zacznę produkować magnetyzer mikroprocesorowy, a co!)

    No no jestem pod wrażeniem ale mikroprocesory już dzisiaj na nikim nie zrobi
    wrażenia.
    Chyba że zastosujesz jeszcze tam scalak, który będzie określał przestrzennie
    położenie rury w stosunku do bieguna magnetycznego ziemi i w zalezności od jej
    położenia urządzenie będzie emitowało odpowiednie promieniowanie.
    Oczywiście aby każdy mógł się przekonać o tym, że to urządzenie działa należy
    go wyposażyć w duży, wyświetlacz graficzny, który będzie zobrazowywał natężenie
    pola magnetycznego ziemi oraz poziom złych fluidów, które zatruwają wodę albo
    poziom promieniowania dychotomicznego, które to powoduje polepszenie aury wody
    pitnej.

    Ps.
    Należy wziąć jeszcze Słownik wyrazów obcych i wypisać z niego trochę
    górnolotnie brzmiących słów, które jednak nie są powszechnie znane i używane.
    Sukces murowany.

  • 5. Data: 2009-01-06 21:00:51
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Zbyszek <z...@p...onet.pl> wrote:

    > No no jestem pod wrażeniem ale mikroprocesory już dzisiaj na
    > nikim
    > nie zrobi wrażenia.

    Oj to tylko kwestia odpowiedniego marketingu. Fakt, że np.
    "komputerowe wyważanie kół" nie robi już dziś wrażenia, ale
    wystarczy to tylko ująć w "nasz zaawansowany system wyposażony w
    AI (sztuczną inteligencję) w sposób całkowicie automatyczny,
    niezwykle dokładnie przetestuje Twoje koła w warunkach
    odpowiadających ich normalnej pracy, po czym precyzyjnie określi
    sposób niwelacji niedokładności, z dokładnością do 0,00001TJ
    (Tajemniczej Jednostki). Dodatkowo, całkowicie gratis zostanie
    wykonany powtórny test wykazujący, że od tej chwili Twoje koła
    zapewnią Ci całkowicie bezpieczną jazdę, 114% poprawę
    przyczepności i 227% poprawę zadowolenia z eksploatacji" -
    dokładnie to samo, a o ile piękniej brzmi, prawda? ;-)

> [...]
    > przestrzennie położenie rury w stosunku do bieguna
    > magnetycznego
    > ziemi i w zalezności od jej położenia urządzenie będzie

    A co za problem? Mogę również uwzględnić wielkość i zwrot wektora
    grawitacji, natężenie pól E i M, a także poziom promieniowania
    okolicznych cieków wodnych (to ostatnie przyużyciu autorskiego
    detektora, którego konstrukcja stanowi moją ściśle strzeżoną
    tajemnicę).

> [...]
    > złych fluidów, które zatruwają wodę albo poziom promieniowania
    > dychotomicznego, które to powoduje polepszenie aury wody

    Racja! I jeszcze koniecznie musi być moduł robiący "ping" :-) I
    niebieska dioda LED. Nie wiem, po co co prawda, ale może nawet
    "POWER" wskazywać, w każdym razie we współczesnym szanującym się
    urządzeniu niebieski LED być MUSI!!!!

    To co? Wchodzisz w biznes? :-)

    J.

  • 6. Data: 2009-01-06 21:55:13
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > niebieska dioda LED. Nie wiem, po co co prawda, ale może nawet
    > "POWER" wskazywać, w każdym razie we współczesnym szanującym się

    No i zapomnieliśmy o najważniejszym !!!
    Urządzenie to musi być energooszczędne czyli zyżywać powiedzmy 8,5 VA
    (co prawda CleanSymag zużywa tylko 7,5 VA ale ten 1 VA dalibyśmy na karb
    zaawansowanych funkcji).

    > To co? Wchodzisz w biznes? :-)

    Wiesz chyba nie bo za dobrze mi z oczu patrzy :)

    Zbyszek

  • 7. Data: 2009-01-06 22:02:57
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > No i zapomnieliśmy o najważniejszym !!!
    > Urządzenie to musi być energooszczędne czyli zyżywać powiedzmy 8,5 VA
    > (co prawda CleanSymag zużywa tylko 7,5 VA ale ten 1 VA dalibyśmy na karb
    > zaawansowanych funkcji).

    Zużywa, ale nie ma żadnych kosztów eksploatacji.
    Naprawdę genialne urządzenie :)))))

  • 8. Data: 2009-01-06 22:08:34
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Zbyszek <z...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > 8,5 VA
    > (co prawda CleanSymag zużywa tylko 7,5 VA ale ten 1 VA

    Ja tam bym nie trzymał się tradycji i uprzedzeń i poszedł dalej.
    Taki KillBill (kto nie wie, co to, gógiel pomoże) dajmy na to:
    producenci twierdzą, że oszczędza do 30% kosztów zużywanej
    energii. Wbudujmy go więc w nasze urządzenie i reklamujmy je jako
    takie, które nie dość, że nie zużywa, to jeszcze dla nas zarabia!

    J.

  • 9. Data: 2009-01-07 07:15:09
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    No i magnetyzery już były
    To może ultradźwiękowy rozkruszacz kamienia kotłowego.

    Pozdrawiam Zbyszek

  • 10. Data: 2009-01-07 12:02:56
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Racja! I jeszcze koniecznie musi być moduł robiący "ping" :-)

    widze ze kolega kuma Montiego ;-)