  • 1. Data: 2009-01-06 13:11:06
    Temat: ogrzewanie
    Od: "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2.p_l>

    Do czego służy taki oto wynalazek

    http://img241.imageshack.us/img241/7677/p1020427ff2.
    jpg

    montowany zaraz za (w sensie obiegu wody) kaloryferem?

  • 2. Data: 2009-01-06 13:17:46
    Temat: Re: ogrzewanie
    Od: ????????? <...@...c>

    maciej pisze:
    > Do czego służy taki oto wynalazek
    >
    > http://img241.imageshack.us/img241/7677/p1020427ff2.
    jpg

    > montowany zaraz za (w sensie obiegu wody) kaloryferem?
    To jest zawór, żebyś mógł wymontować grzejnik bez
    opróżniania instalacji.

  • 3. Data: 2009-01-06 13:33:01
    Od: "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2.p_l>

    ????????? napisał:

    > To jest zawór, żebyś mógł wymontować grzejnik bez
    > opróżniania instalacji.

    W tym grzejniku jest bardzo duża różnica temperatury pomiędzy górą
    grzejnika, a dołem (dół bywa co najwyżej letni). Czy możliwe jest, że ten
    zawór nie jest wystarczajaco mocno odkręcony i blokuje swobodny przepływ
    wody? Jak się taki zawór odkręca i dokręca?

  • 4. Data: 2009-01-06 13:38:12
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    > grzejnika, a dołem (dół bywa co najwyżej letni). Czy możliwe jest, że ten
    > zawór nie jest wystarczajaco mocno odkręcony i blokuje swobodny przepływ
    > wody?

    mozliwe

    > Jak się taki zawór odkręca i dokręca?

    imbusem w lewo :)

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2009-01-06 22:01:31
    Od: ????????? <...@...c>

    Tomek pisze:
> [...]

    Jeżli to ten z obrazka to odkręcony jest OK, a grzejnik tak ma, górą ciepły
    dołem chłodny, te parametry określa termostat na wejściu.
    W końcu po to jest żeby "oddawać ciepło".

    > imbusem w lewo :)
    się odkręca, jak większość śrub :)

    Zdravim Vas;)

  • 6. Data: 2009-01-07 10:03:57
    Od: daniel <e...@o...ppll>

    maciej pisze:

    > W tym grzejniku jest bardzo duża różnica temperatury pomiędzy górą
    > grzejnika, a dołem (dół bywa co najwyżej letni).

    Jeśli temp w pomieszczeniu jest ok, to ja chciałbym mieć wszystkie takie
    grzejniki w domu:)

    > Czy możliwe jest, że ten
    > zawór nie jest wystarczajaco mocno odkręcony i blokuje swobodny przepływ
    > wody? Jak się taki zawór odkręca i dokręca?

    IMHO im mniej odkręcony, tym trudniej o zauważalne różnice temperatur miedzy
    wejściem i wyjściem wody w grzejniku.

    Pozdrawiam,
    daniel

  • 7. Data: 2009-01-07 16:15:19
    Od: "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2.p_l>

    daniel napisał:

> [...]
    >
    > IMHO im mniej odkręcony, tym trudniej o zauważalne różnice temperatur
    > miedzy wejściem i wyjściem wody w grzejniku.

    W sumie jak się pomyśli to nawet sensownie to brzmi :-)
    Dzięki wszystkim za pomoc.