  • 1. Data: 2009-08-06 06:30:43
    Temat: Co jesli cieknie woda w zabudowany gebericie ?
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    Zamontowalem gebrit. Do niego doprowadzona jest moda. To wszystko bedzie
    zabudowane. Miedzy wyjsciem w scianie a geberitem jest kilka polaczan.
    Sprawdzilem i nic nie cieknie.
    Czy jest duze ryzyko, ze w przyszlosci woda zacznie cieknac - spod
    uszczeliki, lub gdziec na wezyku ?
    Jesli zacznie mi cieknac to zostanie mi burzenie sciany z
    regipsow/kafelek by sie tam dostac

  • 2. Data: 2009-08-06 07:04:34
    Temat: Re: Co jesli cieknie woda w zabudowany gebericie ?
    Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl>

    > Czy jest duze ryzyko, ze w przyszlosci woda zacznie cieknac - spod
    > uszczeliki, lub gdziec na wezyku ?
    Jesli przez 'wezyk' rozumiesz gumowy wezyk w oplocie stalowym to czym
    predzej go wymien na cos trwalego, jesli ma byc zabudowany.

    Pzdr.
    Adam

  • 3. Data: 2009-08-06 07:10:05
    Od: "Krzysiek" <NOSPAM_jachoska_NOSPAM@NOSPAM_gazeta.pl_NOSPAM>

    > Jesli przez 'wezyk' rozumiesz gumowy wezyk w oplocie stalowym to czym
    > predzej go wymien na cos trwalego, jesli ma byc zabudowany.

    Na co trwałego? Miedź?
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 4. Data: 2009-08-06 07:19:57
    Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl>

    > Na co trwałego? Miedź?
    Miedź, pex-al-pex, pp itd.
    Ja takie rzeczy ze względu na wygodę robiłem w pex-al-pex.

    Pzdr.
    Adam

  • 5. Data: 2009-08-06 07:34:21
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    McBeth wrote:
    > Mied?, pex-al-pex, pp itd.
    > Ja takie rzeczy ze wzgl?du na wygod? robi?em w pex-al-pex.
    Dzieki. Mam 2 gumowe wezyki w stalowym zaplocie polaczone miedzianym
    lacznikiem (jednen wezyk byl za krotki). Ale w samym gebericie jest
    krotki wezyk gumowo-stalowy.
    Sproboje zastosowac pex-al-pex.

  • 6. Data: 2009-08-06 08:49:18
    Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl>

    > lacznikiem (jednen wezyk byl za krotki). Ale w samym gebericie jest krotki
    > wezyk gumowo-stalowy.
    Ten w zbiorniku można wymienić, gdyby pękł. No i nic Ci raczej nie zaleje.

    Pzdr.
    Adam

  • 7. Data: 2009-08-06 09:54:53
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    > Jesli zacznie mi cieknac to zostanie mi burzenie sciany z
    > regipsow/kafelek by sie tam dostac

    Tak.
    Albo stawia sie scianke z mozliwoscia demontazu ale to zazwyczaj nieladnie
    wyglada
    albo stawia sie kompakt, ale co bedzie jezeli zacznie ciekac ci rura w
    scianie........
    zawsze jeszcze mozesz wszystkie instalacje wywalic na sciane :)
    --
    Jackare

  • 8. Data: 2009-08-06 12:17:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marcin wrote:
> [...]
    > uszczeliki, lub gdziec na wezyku ?
    > Jesli zacznie mi cieknac to zostanie mi burzenie sciany z

    zakladam ze poza skrzynka do której masz i bedziesz mial dostep nie ma
    zadnych wezyków.

    jesli jednak jakis idiota zastosowal wezyk na podejsciu do geberita to
    nalezy go wymienic na sztywne podlaczenie.

    zakladamze piszesz o oryginalnym gebericie.

    trzeba uwazac na tanie "geberity" bo tam to sa rózne przerazajace patenty
    podlaczeniowe (nawet ten zestaw z kola z kibelkiem) jest kompletnie
    poroniony instalacyjnie.

  • 9. Data: 2009-08-06 12:19:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jackare wrote:

> [...]
    > scianie........
    > zawsze jeszcze mozesz wszystkie instalacje wywalic na sciane :)
    W gebericie poprawnei zamontowanym i porawnie!!!! podlaczonym po próbach
    nie ma co cieknac. równei dobrze moze cieknac kolanko w scianie

  • 10. Data: 2009-08-09 18:33:45
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Sasiadowi cos strzeliło w podejściu do Grohe, jakoś na początku używania, zauwazył po
    paru tygodniach wilgoć przy wiekszości listew przypodłogowych.
    Czyli masz rację dmuchając na zimne.
    JaC

    -----