  • 1. Data: 2009-08-04 19:28:24
    Temat: wpisy do dziennika
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    Budowa rozpoczęta wpisem geodety a później zakończenia stanu surowego "0".
    Jak długa może być przerwa do następnego wpisu aby nie mieć problemu z
    pozwoleniem na budowę. Czy wykonanie szamba lub położenie kabla zasilającego
    to etapy podlegające wpisowi?

    Pozdrawiam forumowiczów
    Bogdan

  • 2. Data: 2009-08-04 19:59:13
    Temat: Re: wpisy do dziennika
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    > Budowa rozpoczęta wpisem geodety a później zakończenia stanu surowego "0".
    > Jak długa może być przerwa do następnego wpisu aby nie mieć problemu z
    > pozwoleniem na budowę.

    2 lata

    >Czy wykonanie szamba lub położenie kabla zasilającego to etapy podlegające
    >wpisowi?

    tu nie mam pojecia, ale szamba chyba tak.

    Pzdr
    Darek

  • 3. Data: 2009-08-04 21:26:48
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bogdan" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pozwoleniem na budowę. Czy wykonanie szamba lub położenie kabla
    > zasilającego to etapy podlegające wpisowi?

    Do 2 lat.

  • 4. Data: 2009-08-05 07:15:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Bogdan pisze:
    > Budowa rozpoczęta wpisem geodety a później zakończenia stanu surowego "0".
    > Jak długa może być przerwa do następnego wpisu aby nie mieć problemu z
    > pozwoleniem na budowę.

    2 lata

    > Czy wykonanie szamba lub położenie kabla zasilającego
    > to etapy podlegające wpisowi?

    Praktycznie wszystko da się wpisać.

  • 5. Data: 2009-08-06 05:14:43
    Od: Lukas <z...@i...pl>

    On 5 Sie, 09:15, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:
> [...]
    2 lata to było wg starego Prawa Budowlanego a teraz Pozwolenie na
    Budowę jest ważne przez 3 lata od jego wydania no i nie można przerwać
    prac na dłużej jak 3 lata CZyli jest troche czasu:)
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-08-06 06:47:35
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    >Budowę jest ważne przez 3 lata od jego wydania no i nie można przerwać
    >prac na dłużej jak 3 lata CZyli jest troche czasu:)

    a masz moze jakis link do podstawy prawnej.

    Pzdr
    Darek

  • 7. Data: 2009-08-08 11:57:29
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Użytkownik "Darek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a masz moze jakis link do podstawy prawnej.
    >
    > Pzdr
    > Darek
    Dziennik Ustaw - rok 2008, nr 145, poz. 914
    link:
    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20081450914&type=2&name=D20080914.pdf
    pozdrawiam
    R.K.

    4316 (20090807) __________

  • 8. Data: 2009-08-08 21:56:47
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > link:
    > http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=file&id=
    WDU20081450914&type=2&name=D20080914.pdf
    Bardzo dziękuję.
    Bogdan