  • 1. Data: 2009-08-04 06:53:52
    Temat: Okna połaciowe blisko granicy
    Od: "Łukasz" <s...@g...pl>

    Witam,

    Jest jakas szansa na pozwolenie umieszczenia okien polaciowych, po stronie
    gdzie budynek jest zblizony do 1.5m do granicy dzialki? Znane sa przypadki
    uzyskania takiej zgody, czy to juz raczej temat przegrany.. Okna te bylyby
    dosc istotne w doswietleniu pokoi..

    Z gory dzieki za odpowiedz,
    Łukasz

    4302 (20090803) __________

  • 2. Data: 2009-08-04 07:27:24
    Temat: Re: Okna połaciowe blisko granicy
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wirusow 4302 (20090803) __________
    >
    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Okno polaciowe nie jest otworem okiennym w scianie budynku
    "Przepisy dopuszczają usytuowanie budynku ŚCIANĄ bez otworów okiennych
    lub drzwiowych bezpośrednio przy granicy
    z sąsiednią działką budowlaną lub w odległości mniejszej niż:..."

    mozesz wstawiac

    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2009-08-04 07:55:20
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 4 Sie, 09:27, "HANA" <h...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > lub drzwiowych bezpośrednio przy granicy
    > z sąsiednią działką budowlaną lub w odległości mniejszej niż:..."

    Z tego co pamiętam to decyduje najbliższa krawędź otworu okiennego.
    Jeżeli jest bliżej niż 4m to mogą robić problemy (choć może się nie
    dopatrzą).
    Oczywiście mogę się mylić...
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 4. Data: 2009-08-04 08:18:57
    Od: "Łukasz" <s...@g...pl>

> [...]

    > Z tego co pamiętam to decyduje najbliższa krawędź otworu okiennego.
    > Jeżeli jest bliżej niż 4m to mogą robić problemy (choć może się nie

    Z tego co wiem i czytalem, to okno dachowe brane jest normalnie jako okno i
    obowiazuje te 4m. Nie chcialbym zrobic i pozniej dostac nakazu
    usuniecia..dlatego ciekawi mnie jakas sciezka zeby to zrobic legalnie..

    4303 (20090804) __________

  • 5. Data: 2009-08-04 08:56:02
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    > Z tego co wiem i czytalem, to okno dachowe brane jest normalnie jako okno
    > i obowiazuje te 4m. Nie chcialbym zrobic i pozniej dostac nakazu
    > usuniecia..dlatego ciekawi mnie jakas sciezka zeby to zrobic legalnie..

    Moze najprosciej zapytac w starostwie w wydz. architektury?

    Pozdr.