    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Co to za rośliny?
    Date: 31 Aug 2012 13:19:12 GMT

    Pan Jacek spośród zebranych do zielnika 28 roślin zidentyfikował 22,
    ale z sześcioma nie umie sobie poradzić i będzię wdzięczny za pomoc:

    > Tu są zdjęcia:
    > https://picasaweb.google.com/107154024088298206865/2
    8Sierpnia2012

    Trzeci to pięciornik gęsi (Potentilla anserina). Ostatnie wygląda
    na jakąś narecznicę albo co. Nieduża, więc może krótkoostna. Czwarty
    może być którymś z jaskrów. Pierwszy też mi coś przypomina, ale nie
    wiem co, a kwiatek taki jakiś mało wyraźny. Pozostałe też ze zdjęcia
    trudno (mi) rozpoznać.

    Jarek

    --
    Poszło dziewczę po ziele, po ziele, po ziele
    Nazbierało niewiele, niewiele, hej!