    From: "Tomasz" <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Co tu poszło nie tak?
    Date: Mon, 21 Aug 2017 11:09:48 +0200

    Użytkownik <w...@a...com> napisał

    Ja ma pretensje do sluzb nadzoru budowlanego, ze taki stan budynku bez
    solidnego
    zakotwienia wiezby w wiencu, zignorowala. Nawet zastanawiałbym się czy nie
    zaskarzyc ich gdzies do sadu. Nie aby szkode naprawili bo jak znam zycie to
    jest swoista klika i jeden będzie bronil drugiego do upadłego. Ale choćby
    dla
    przykładu czy eliminacji takich karygodnych dzialan na przyszlosc.

    Człowieku skąd Ty się urwałeś, o jakim nadzorze budowlanym piszesz?
    Ja sam niedawno budowałem dom na wsi kaszubskiej.
    Kierownik budowy był tylko na papierze, nigdy nie był na budowie.
    Podczes zakończenia budowy, wszystie dokumenty zostały podpisane przez
    Starostwo ale nikt na budowie nie był. Wykonawcami budowy byli miejscowi
    rolnicy którzy już od wielu lat zarzucili swoje gospodarstwa ( zarosło
    wszystko samosiejkami a teraz jest wręcz dzungla)
    i zajmują się tylko budowaniem domów dla miejskich wieśniaków. Jeśli
    inwestor ma kasę to stać go na dobre materiały i być może na dobrego,
    prawdziwego kierownika budowy, pozostali budują tak jak na zdjęciach z tego
    wątku.