  • Data: 2015-11-27 11:02:39
    Temat: Re: Co tutaj nie zadziałało?
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 27 listopada 2015 08:22:21 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

    > Otóż to.
    > Ja porozmawiałem sobie z panią, która dowodziła uchwalaniem wymagań na
    > moim osiedlu lat temu kilkanaście. Przyznała się, że w zasadzie
    > niepotrzebnie nadała kilka bzdurnych ograniczeń, ale "jakoś tak wyszło".
    > Jej jakoś tak wyszło, a ludzie muszą się dostosować, bo plan to rzecz
    > święta. Na szczęście sąsiedzi mają to w dupie a urzędnicy też przymykają
    > oko.

    Podałeś jakieś wizualizacje.
    A tutaj masz polską dzielnice w Chicago.

    https://www.google.pl/maps/@41.9404102,-87.7650803,3
    a,75y,85.85h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sQzY0SoLGvQWm7GE
    z4DoKXw!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1.

    Mieszkałem tam przez rok ponad.
    Dom w którym mieszkałem poznawałem po tym że ma dwie anteny satelitarne :)

    I w takim indywidualistycznym kraju jak USA to nie przeszkadzało.
    Każdy miał swój dom na kredyt.
    Od razy była CAŁA infrastruktura i wiesz jedno nie daje mi spokoju.
    Miałem tam auto przez 2 lata. I chyba raz je umyłem.
    I to nie była tylko moja opinia. Ze jakoś tak czyściej tam jest
    niż w Pl gdzie do bloku wybudowanego w królewskim mieście Krakowie
    5 lat temu nadal nie ma drogi.
    I to nie jednego. Patrz Ruczaj