  • Data: 2015-11-30 14:39:47
    Temat: Re: Co tutaj nie zadziałało?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-30 o 11:06, Budyń pisze:

    > maniek - no zrozum ze nie wiem bo nie jestem urbanistą. Jakies zasady swoje mają,
    tak jak nie wtrącasz sie lekarzowi, daj spokój i urbaniscie, niech robia swoje. Ani
    lekarz ani urbanista nie nastaje na twoja wolnosc - mimo ze czasem boli.

    > b.

    Ale bierzesz pod uwagę, że domy projektują projektanci, a nie urbaniści?
    Inwestorzy natomiast tylko wybierają projekty.
    Projektanci uczą się nie tylko spraw technicznych, ale także i estetyki
    i ergonomii.
    Po co ma się tu wpierdalać urbanista?
    Czy tylko po to, żeby ograniczać projektantów i spierdolić to co może
    być ładne i funkcjonalne?
    To tak jakbyś żądał, żeby bezpośrednim leczeniem pacjentów zajął się
    prezes NFZ.

    Twoje porównanie z lekarzem jest bardzo dobre tyle, że w tym przypadku
    lekarzem jest projektant, a nie urbanista.
    Porównując do Twojego lekarza rola urbanisty w budowie i estetyce domu
    jest taka sama jak prezesa NFZ do procesu leczenia pacjenta.
    Łapiesz to porównanie?
    Urbaniści są od spraw bardziej ogólnych projektowania przestrzeni, a nie
    od decydowania na jaki kolor masz pomalować dom lub też w jakim on ma
    być wybudowanym stylu.