  • 121. Data: 2020-08-09 16:42:25
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: collie <c...@v...pl>

    W niedziela, 9.08.2020 o 15:42, Jacek Maciejewski napisał:

    > Nie masz za co. Używasz Th a ten sam bez ustawiania zawija wiersze.

    Nie zawija. A ściśle mówiąc zawija (lub nie) według swoich - nie do
    końca rozpoznanych przez użyszkodników - reguł. Na forum Mozilli jest
    płacz i zgrzytanie zębów, że na ten przykład Thunderbird zawija tekst po
    72. znaku przy pisaniu, a po pobraniu z serwera tekst jest zawijany
    przez prawy brzeg ekranu monitora. Lub na 128. znaku. Albo przy pisaniu
    nie pamięta o 72. znaku i tekst załamuje znowu brzeg ekranu, ale po
    pobraniu wiadomości, tekst jest ładnie sformatowany na 72. znaku. Z tego
    powodu zrezygnowałem z Thunderbirda i wróciłem do Dialogu. Stary, ale
    jary i nie trzeba doktoryzować się z pliku UserContent.css w katalogu
    Chrome.

  • 122. Data: 2020-08-09 16:48:08
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Gdyby mi ktoś zaproponował kilkanaście złotych za to, że z domu
    > zawiozę coś obcej osobie na taka odległość, jak mam do paczkomatu,
    > to bym mu delikatnie wytłumaczył, że to słaby pomysł. Za to, że mi
    > do domu przywiozą i nie muszę nigdzie jeździć, mogę tyle zapłacić.

    No widzisz. A ja w promieniu 500 metrów od domu mam 2 paczkomaty.
    Spacerkiem mogę podejść po coś mniejszego.

    Ewa

  • 123. Data: 2020-08-09 16:49:14
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Nie masz za co. Używasz Th a ten sam bez ustawiania zawija wiersze.

    Hm, no to chyba samą siebie przepraszam, bo u mnie nie zawija.

    Ewa

  • 124. Data: 2020-08-09 16:56:13
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 09.08.2020 o 16:42, collie pisze:

> [...]
    > powodu zrezygnowałem z Thunderbirda i wróciłem do Dialogu. Stary, ale
    > jary i nie trzeba doktoryzować się z pliku UserContent.css w katalogu

    Chyba coś w tym jest. Ja się nie doktoryzuję, więc naprawdę nie wiem, na
    jakiej zasadzie czasami tekst jest odpowiednio "zawinięty" a czasem nie.

    Ewa

  • 125. Data: 2020-08-09 17:10:50
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 09.08.2020 o 15:34, Pete pisze:
    > Główną zaletą paczkomatów jest bezpłatność w Allegro Smart.

    No i nie do przecenienia jest możliwość dokonania zwrotu, często też
    bezpłatnego, bez konieczności umawiania kuriera.

    Ewa

  • 126. Data: 2020-08-09 17:26:00
    Od: cef <c...@i...pl>

    > [...]
    >
    > Ja to wszystko rozumiem. Dziwi mnie tylko zachwyt nad paczkomatami.
    > Gdy się pojawiły, pomyślałem sobie, że firmy kurierskie zaczęły
    > kombinować jak zmniejszyć koszty, a kilenci zaraz zaczną się burzyć.
    > Teraz widzę, jak dalece tkwiłem w błędzie! Ja też bym w ostateczności
    > polazł do takiego paczkomatu, gdyby nie było innego wyjścia. Ale
    > jeśli jest, to nie.

    Jak ktoś całymi dniami siedzi w domu, to idea paczkomatu się
    u niego nie sprawdzi. A jak jeszcze ma wrzutnię w domu, to już w ogóle
    nie ma o czym dyskutować.
    Ja odbieram czasem paczki z paczkomatu żonie i córce, bo
    często zdarza się tak, że kurier nie byłby w stanie zastać
    ich w domu i odebranie w paczkomacie jest wygodniejsze niż
    umawianie się na inne dni/godziny czy odbiór w punkcie dystrybucyjnym-
    w końcu płacę za przesyłkę "do drzwi", więc jest to jakieś rozwiązanie
    problemu nieobecności.
    Jak ktoś ma kilometry do najbliższego paczkomatu i
    najczęściej siedzi w domu, to paczkomat nie jest dla niego dobrym wyborem.

  • 127. Data: 2020-08-09 17:26:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 9 Aug 2020 16:49:14 +0200, FEniks napisał(a):

    > Hm, no to chyba samą siebie przepraszam, bo u mnie nie zawija.

    Zabawne, byłem lepszego mniemania o Th. Sprawdza sie stare powiedzenie
    że jak coś jest do wszystkiego to jest do d...Sam nie używam, a tobie
    sugerowałbym 40tude Dialog. Jak do tej pory nie wymyślono nic lepszego
    do newsów.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 128. Data: 2020-08-09 17:33:34
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jacek Maciejewski napisał:

    > sugerowałbym 40tude Dialog. Jak do tej pory nie wymyślono nic lepszego
    > do newsów.

    Wymyślono.

    --
    Jarek

  • 129. Data: 2020-08-09 17:46:33
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > No widzisz. A ja w promieniu 500 metrów od domu mam 2 paczkomaty.
    > Spacerkiem mogę podejść po coś mniejszego.

    Widzę. Ja mam dwa kilometry. I nie twierdzę, że to daleko, bo wszędzie
    mam tak. Zatem rozumiem, że możne, lecz wciąż nie dociera do mnie
    epokowość tego wynalazku. A tak przy okazji: w niektórych krajach
    skrzynki pocztowe od zawsze umieszczano we wsi w jednym punkcie.
    Jak wieś duża, to w kilku. Listonosz podjeżdża i wtyka co komu się
    należy. A potem ludzie potem idą tam i odbierają.

    --
    Jarek

  • 130. Data: 2020-08-09 18:19:32
    Od: collie <c...@v...pl>

    W niedziela, 9.08.2020 o 17:33, Jarosław Sokołowski napisał:

    > Wymyślono.

    No, pies jak nie ma co robić, to sobie jaja liże, a stara pierdoła -
    grzebie w konsoli przy wymyślonym slrn.