  • 111. Data: 2020-08-09 12:57:12
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    cef napisał:

    > Jak każde miejsce z kolejką.
    > Kolejka na świeżym powietrzu z zachowaniem tych 2m dystansu
    > nie jest specjalnym ryzykiem.
    > Ale jak jeszcze otwierasz z aplikacji,
    > to ten kontakt fizyczny jest minimalny.

    Jeszcze nie jest tak, że u mnie pod domem kurierzy muszą ustawiać
    się w kolejce celem dostarczenia mi swoich paczek.

    --
    Jarek

  • 112. Data: 2020-08-09 13:38:31
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    > specjaliści od przeciwdziałania bezrobociu. Jest rotacja.

    To się nie mylę. Na tym polega przemieszczanie się ludzi.
    Jedni odchodzą inni przychodzą. Tak gdzie oferują mi
    domy coraz mniej ludzi. A mnie właśnie to się podoba
    więc tam jadę i znowu kilku ubędzie jeden przybędzie.
    K.

  • 113. Data: 2020-08-09 14:27:36
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Kadar Oszmanski napisał:

    > To się nie mylę. Na tym polega przemieszczanie się ludzi.
    > Jedni odchodzą inni przychodzą. Tak gdzie oferują mi
    > domy coraz mniej ludzi. A mnie właśnie to się podoba
    > więc tam jadę i znowu kilku ubędzie jeden przybędzie.

    No to mamy podobne podejście. To mnie ma się podobać.
    I to ja mam mieć pomysł na życie w takim miejscu.
    Ale wiem, że nie każdy ma komfort bycia samodzielnym
    i zdolność samodzielnego myślenia -- więc musi kierować
    się odruchami stadnymi, które dają jako taką pewność.

    --
    Jarek

  • 114. Data: 2020-08-09 14:45:17
    Od: FEniks <x...@p...fm>

> [...]
    > na ogromną ilośc odwiedzających osób i dużą rotację wszystkiego,
    > jest miejscem podwyższonego ryzyka? Czytałem nawet o kolejkach

    U mnie nie ma kolejek. Poza tym mam aplikację do bezdotykowej obsługi.

    PS: Przepraszam za brak zawijania wierszy, ale nie mogę teraz znaleźć,
    gdzie to ustawić.

    Ewa

  • 115. Data: 2020-08-09 14:47:12
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 08.08.2020 o 20:21, Kadar Oszmanski pisze:
    > To co tu mnie zaskoczyło to problemy z telefonami. Niby te same zasady w UE ale
    okazuje się, że połączenia do innych krajów wychodzą jakoś bardzo drogo.

    Używaj whatsappa. Ja już inaczej nie dzwonię za granicę.

    Ewa

  • 116. Data: 2020-08-09 14:51:19
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Z tym że ostatnio nastąpiły nowe
    > okoliczności, które utrudniają przemieszczanie się w razie
    > nagłych okoliczności. To dużo zmienia. Zobaczymy jak będzie.

    No właśnie, o tym to już nawet nie wspominam, ale to są sytuacje
    szczególne, które też się zdarzają.

    A być musi dobrze.

    Ewa

  • 117. Data: 2020-08-09 14:59:52
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

> [...]
    [...]
    > U mnie nie ma kolejek. Poza tym mam aplikację do bezdotykowej obsługi.

    Ja to wszystko rozumiem. Dziwi mnie tylko zachwyt nad paczkomatami.
    Gdy się pojawiły, pomyślałem sobie, że firmy kurierskie zaczęły
    kombinować jak zmniejszyć koszty, a kilenci zaraz zaczną się burzyć.
    Teraz widzę, jak dalece tkwiłem w błędzie! Ja też bym w ostateczności
    polazł do takiego paczkomatu, gdyby nie było innego wyjścia. Ale
    jeśli jest, to nie.

    Jarek

    --
    A na poczcie cicho, pusto,
    drzemią paczki niewysłane.

  • 118. Data: 2020-08-09 15:34:53
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Jarosław Sokołowski.
    On 09.08.2020 14:59 you wrote:

> [...]
    > Teraz widzę, jak dalece tkwiłem w błędzie! Ja też bym w
    > ostateczności polazł do takiego paczkomatu, gdyby nie było innego

    Główną zaletą paczkomatów jest bezpłatność w Allegro Smart.
    Z większością zakupów przerzuciłem się na allegro.

    --
    Pete

  • 119. Data: 2020-08-09 15:42:35
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 9 Aug 2020 14:45:17 +0200, FEniks napisał(a):

    > PS: Przepraszam za brak zawijania wierszy, ale nie mogę teraz znaleźć,
    > gdzie to ustawić.

    Nie masz za co. Używasz Th a ten sam bez ustawiania zawija wiersze.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 120. Data: 2020-08-09 16:06:51
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pete napisał:

    > Główną zaletą paczkomatów jest bezpłatność w Allegro Smart.

    Gdyby mi ktoś zaproponował kilkanaście złotych za to, że z domu
    zawiozę coś obcej osobie na taka odległość, jak mam do paczkomatu,
    to bym mu delikatnie wytłumaczył, że to słaby pomysł. Za to, że mi
    do domu przywiozą i nie muszę nigdzie jeździć, mogę tyle zapłacić.

    --
    Jarek