    From: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Re: Co zamiast folii w płynie na taras?
    Date: Thu, 25 Mar 2010 10:17:58 +0100

    "news.dialog.net.pl" <m...@g...pl> wrote:

    > Spróbuje to gdzieś znaleźć. Choc tylko mam do wyboru obi i castorama.

    O remmersie w marketach zapomnij. Tylko 2 razy droższy mapei i podobne.
    Mogę polecić kontakt, który sprzeda wysyłkowo. skąd jesteś?

    > Chcę cokolik zrobić. Dawać jeszcze taśme? Mam 3 schody po 5m. Dużo tego.

    taśma jest niestety konieczna. bez niej izolacja nie będzie miała ciągłości.

    > Gres matowy, śliski nie jest ale w zimie i tak jak lód bedzie to będzie
    > ślisko.

    nie chodzi o lód, lecz o śnieg :)
    jeśli gres jest matowy, to wycofuję się z tej epoksydowej fugi... Musiałbyś
    specjalistę od żywic zatrudnić :)

    > Kupiłem kabel grzejny żeby zrobic taką ścieżkę do drzwi. Co myślicie o
    > tym?

    ja bym nie rydzykował... pod kostkę tak, ale nie pod płytki...

    --
    Bartek