  • Data: 2012-05-30 09:35:03
    Temat: Re: Co zrobic z szambem?
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >"Jedzmy gówno, miliony much nie mogą się mylić"...

    Ale gówno to najlepszy nawóz ...

    I można powiedzieć że pośrednio każdy je je ...

    Osobiście mam szambo jak i własną wodę. Z chęcią bym się podłączył do
    kanalizacji. Woda mnie nie interesuje bo mam własną i nie narzekam ...
    Co do szamba to mam nowe. Czy szczelne nie wiem. Ja nic nie robiłem aby je
    rozszczelnić i nie będę ...

    Największą wadą szamba dla mnie jest pilnowanie (mam teoretycznie czujnik
    szamba , ale bezprzewodowy na baterie i nigdy nie mogę być pewny czy bateria
    jeszcze działa ...) oraz zapach przy wypompywaniu zarówno u mnie jak i
    sąsiadów ...